Så koselig daJa hos en vennine![]()
Da må du nyte den siste kvelden ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig daJa hos en vennine![]()
JeppÅh, så bra!! Beholdt all mat?![]()
Så koselig daSatse på den holder seg langt langt vekke!![]()
Vi har vært i åpen barnehage og kost oss en del timer i dag![]()
Hurra for traktorGjorde det ja+ alt annet jeg måtte gjøre ;-)
Men en av naboene var lei snøføret nå for snør konstant idag så imorgen kommer det traktor og tar så slipper å tenke på det i dag ;-)
Hvor høy er hun da?Ja hun er det, men så er hun rett opp og ned uten form og med en bitte liten rompe hahajada de vokser i rykk og napp og hun har nå strekt seg veldig så det er ikke bare skostørrelsen som har gått opp hehe
Ja de kjedene kan jeg leve med jeg og hehe
Lykke til med skolearbeidetTitter innom her![]()
Har fått begynt på ene innleveringen min til skolen og håper å ha den ferdig til imorgen eller fredag hvis jeg får jobbet så mye på den som jeg håper ;-)
Blir utrolig herlig ;-)Hurra for traktor
Det blir deilig!!
Jo takk ;-)Lykke til med skolearbeidet![]()
Hvor høy er hun da?![]()
Fikk du lagd deg middag da?Har ingenting å lage til middag, og gidder ikke dra på butikkenDet er så kaldt ute!!
Ja det var en pyton start, men sov litt når jeg kom hjem så alt er supert nåja møte gikk fint og så fikk jeg høre hjertelyden for første gang i dag
Hun kom akkurat inn døra så nå er det en brødskive og lekser så ville hu se en film og så skal vi spise middag i kveld
Det er deilig med dager uten noe særlig planer og da![]()
Kjempe bra!!Jeppskikkelig matlyst plutselig
![]()
Det er et veldig flott tilbud ja!Så koselig daherlig å ha den muligheten!
Jada, det er det. Og han har fått herjet fra seg i åpen barnehage før i dag så![]()
Koselig da. Hva film så dere? Vi har også sett film. Hva ble det til middag?
3 ganger i uken stortsett.Er dere ofte i åpen barnehage?
I dag ble det hyrdepai og monster high film![]()
Det er jeg faktisk ikke sikker påTrur jeg får veie og måke henne snart for å se hvor stor hun har blitt hehe
3 ganger i uken stortsett.
Hva er hyrdepai?![]()
Sorry - veit kva du meinar her, men elskar autocorrecten![]()
![]()
Såpass jada får dere lekt og kosa dere en del da
Det er kjøttdeig, grønnsaker (bruker ofte amerikansk blanding), tomatsaus eller brun saus, potetstappe og ost på toppen så inn i ovnen for å gratineresEgentlig ganske godt og nå har jeg middag ut uka trur jeg haha
![]()