tuttifrutti
Gift med forumet
Brannøvelsen varer som oftest ikke så lenge, men ved brann kan det bli veldig kaldt ute på vinteren uten sko...
ja, men så brenner det ike hvert år på skolen her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brannøvelsen varer som oftest ikke så lenge, men ved brann kan det bli veldig kaldt ute på vinteren uten sko...
Når brannalarmen har gått ved uhell (bollebaking el) så har jeg faktisk flere ganger opplevd barn som nekter å gå ut fordi det gjør vondt på bena. Den ene gangen snudde 3 barn og løp inn igjen. Kjempefarlig! Blir litt irritert over foreldre (ikke bare deg) både her inne og irl som bare avfeier barnehagens regler med at de ikke er nødvendige. Samme hvor ufornuftige man synes begrunnelsene er hender det man ikke alltid vet best selv og så må man godta at man selv ikke kan bestemme alt hele tiden, og kanskje lære barnet at det ikke alltid kan la være å gjøre ting det ikke vil.Hehe, i barnehagen vår har de samme argumentasjon. Jeg tror ikke noen dør av å bli litt kald på bena hvis det brenner, lurer på om de som tenker slik sover med sko på også?Blir litt vel nevrotisk for min del. Gutten min vil absolutt ikke ha innesko på. Jeg har bare sagt fra både i barnehage, og nå på skole, at han derfor ikke har med sko. De får mene akkurat hva de vil, jeg kunne ikke brydd meg mindre.
På skolen har de litt mer fornuftige argument som at det kan bli ganske vått på gulvet der innimellom, men min gutt bare bytter sokker om han blir våt.
Det gjorde vi også. Tror det er pga bedre innemiljø at de ikke skal gå inn i klasserommet med sko.Vi gikk alltid meg sko på skolen som jeg husker
Den ser jegDet gjorde vi også. Tror det er pga bedre innemiljø at de ikke skal gå inn i klasserommet med sko.
Tror ikke det. Men det er jo vanlig med flere med astma i hver klasse nå. Kan ikke huske det fra jeg var lita.Den ser jegmen kan det virkelig være så skadelig for normale, friske barn å gå med sko på skolen?
Når brannalarmen har gått ved uhell (bollebaking el) så har jeg faktisk flere ganger opplevd barn som nekter å gå ut fordi det gjør vondt på bena. Den ene gangen snudde 3 barn og løp inn igjen. Kjempefarlig! Blir litt irritert over foreldre (ikke bare deg) både her inne og irl som bare avfeier barnehagens regler med at de ikke er nødvendige. Samme hvor ufornuftige man synes begrunnelsene er hender det man ikke alltid vet best selv og så må man godta at man selv ikke kan bestemme alt hele tiden, og kanskje lære barnet at det ikke alltid kan la være å gjøre ting det ikke vil.