Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ettermiddagen og kvelden i dag har vært fylt med helt vanvittig syke mensmurringer og ilninger fra livmoren og ned i forsiden av begge lårene. Hva det kommer av aner jeg ikke. Men jeg tar det som et klart tegn på at jeg er i dpo i morgen :) aldri.opplevd lignende før:p
 
2 dpo

Korsyrggen verker som en skikkelig b***, snakker om tidlig innbilt svangerskap :p
Dette skal bli spennede, det er ås typisk min kropp å bli gravid akkurat før vi skal i gang med noen voldsomme prosesser for faktisk å bli gravid :p men for all del om gullegget bestemmer seg for å feste seg denne pp'en klager ikke jeg :D og ennå bedre er det om det holder seg der og vojser seg sterk og stor i hele 9mnd :)

Jeg skal likevel prøve å holde meg til IKM før jeg eventuelt tester med mindre kroppen virkelig kommer med noen skikkelig symptomer før den tiden :p
 
Holder på å sprekke 2x om dagen, var på vei innom butikken for å kjøpe gtester i dag, men kom ut med en pakke drops :p

Det er jo helt "typisk" at det klaffer når man har bestemt seg for en ny slagplan! Noen jeg kjenner skulle begynne med hormonbehandlig, da de plutselig ble gravid med TRE små mirakler!!

Krysser fingrene for deg
 
Holder på å sprekke 2x om dagen, var på vei innom butikken for å kjøpe gtester i dag, men kom ut med en pakke drops :p

Det er jo helt "typisk" at det klaffer når man har bestemt seg for en ny slagplan! Noen jeg kjenner skulle begynne med hormonbehandlig, da de plutselig ble gravid med TRE små mirakler!!

Krysser fingrene for deg
Det er ikke lett å la være selv om man prøver å si både høyt og lavt at man skal ta det med ro og bare prøve litt annet :p haha
Men det hadde vært typisk :p

ÅÅhh herregud :D Det er jo helt fantastisk :D Drømte jeg fikk trillinger selv her for litt siden :p Fy å mye jeg hadde å gjøre da:p:O
 
3 dpo

Woop woop
Dagene har gått fort og jeg er igang med dpo allerede :)

Hva jeg skal tro for denne pp'en er jeg ikke helt sikker på ennå, enda jeg til tider tar meg i å føle meg ganske sikker på at det garantert vil gå vår vei denne pp'en, men det har jeg jo påstått før også uten at det har stemt.

Jeg har stadig i dag tatt meg selv i ubevisst å stryke meg på magen og lage hjerter med tommlene og pekefingerne over magen :p weird much?!:p haha

Vi får nå se.

Når det kommer til symptomer ennå er vel dette litt tidlig å begynne å tolke så jeg får vel gi det en uke til før jeg begynner å gjøre meg selv smågal og over spent :p
 
4 dpo

Jeg er klar til å sove bort resten av dagen og forhåpentligvis våkne sykdomsfri i morgen :)

Brystene verker noe helt sjuukt. Mn det er nok feberen
 
Følger med og krysser fingrene..og tærne!!
 
5 dpo

Og formen er blitt sakte bedre *bank i bordet*, ikke noe feber i dag, kun slapp og snufsete. Og det er akkurat i tide i og med at et eventuelt og forhåpentligvis befruktet eg vil kunne feste seg i den nærmeste fremtiden nå :)

Jeg lovet meg selv og ikke tenke så mye på svangerskap osv i denne pp'en og heller ta det litt med ro, men merkelig nok så har ønsket og trangen, kan kanskje til og med kalle det lidenskapen vokst litt de siste dagene etter vi har fordøyd tanken om prøverør.

Ååh herregud jeg syns egentlig det er lit spennende å skulle prøve maca, bidronning og Wild yam:p Se om det faktisk fungerer :p Så nå må de neste 7 til 9 dagene g fort og om tr kommer denne gangen er det helt i orden :)

Jeg håper også maca kommer i posten i morgen, kan vel ikke skade å begynne på det allerede?:)
 
6 dpo

I dag har jeg virkelig slått på tromma og gått inn på ebay og bestilt 60 bt strimler som var klin like de vi får på nettet her hjemme :) til 37 kr :p

Det var kanskje litt i det drøyeste laget, men da kommer kanskje jeg og testetøsa litt bedre overens fremover:p Bestilte meg også et billig tempe termometer :) Er jo typisk at alt dette kommer etter en eventuell positiv test da. hvis en slik skulle dukke opp :) *drømmer*

Jeg føler meg også mye bedre i dag til tross for en kraftig hoste og brystene er fortsatt små ømme eller lettere sagt nipplene :p Håper bare de blir verre og at dette er en begynnelse på 9 magiske mnder :)
Må kanskje prøve å hente meg inn litt :p

Det kom ikke noe maca i posten i dag heller så håper det dukker opp noe til mandag :)
 
Den ene puppen er øm :eek: det er 3 muligheter her:

1. Enten sover jeg for mye på venstre side og knuser venstre tvillingen.

2. Mannen klår i min full uvitenheten i løpet av nattens lange timer.

3. Mulig bebbis og den andre vil bli like øm rundt ikm :D
 
Du, ser du har IKM senere enn meg, men vi er lik på dpo, har du veldig lang lutealfase eller har jeg beregnet min EL helt skakt? Jeg har bare beregnet min ut fra "normalen" som tilfeldigvis passet bra med EL slim..
 
Du, ser du har IKM senere enn meg, men vi er lik på dpo, har du veldig lang lutealfase eller har jeg beregnet min EL helt skakt? Jeg har bare beregnet min ut fra "normalen" som tilfeldigvis passet bra med EL slim..
Nei min lutealfase er ca 16/17 dager. Husker ikke helt :) liker å.beholde "opprinnelig" ikm også hvis den er i samme uka for da har jeg noen.ekstra dager +/- å gå på :)
 
7 dpo

En uke siden el allerede.

Venstre brystet er fortsatt noe ømt men så langt ennå ingen andre symptomer. Men det er jo selvsagt i tidligste laget ennå :)

Krysser fingrene for at maca kommer i morgen :)
 
8 dpo

Faaaaen jeg har ikke klart å holde meg og bestilt tester fra bt også :p jeg vurderer å teste allerede til onsdag og må ha flere tester :p uffamei

Lenge leve galskapen :eek::p
 
9 dpo

Dette spørsmålet om jeg kan ha immunologisk svikt har irritert meg i over 2 år nå og det at det aldri ble tatt opp som et alternativ (ut i fra hva jeg kan huske) imens jeg var til utredning hos gyn har fått meg til å ta saken i egne hender så derfor har jeg i dag tatt kontakt med legen og fått time til å utredes for nettopp dette :)

Jeg har ikke time før 9 februar :O men håper tiden før da går fort :)

Om det skulle være noe som feiler meg og stopper kroppen fra å gå gravid så har jeg en sterk følelse på at det må være dette, men egentlig så håper jeg jo selvsagt at det bare har vært en rekke med ren og kjære uflaks og at neste graviditet vil bli vellykket :)

Symptomer i dag er 3 små kviser på brystet, uhelbredelig sult og gjentagende gjesping :p + pluss de nå 2 ømme brystene :p
 
Back
Topp