Viktig å skjemme ham bort når jeg bare går hjemmeHøres deilig ut :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viktig å skjemme ham bort når jeg bare går hjemmeHøres deilig ut :-D
Dørstokkmilen er den lengste milen, helt absolutt! Det som hjalp meg å komme meg på jobb den siste tiden, var at jeg slapp å komme så tidlig. Det å stå opp tidlig er døden for meg!Det største "problemet" er egentlig dørstokk mila til å komme seg på jobb.
Nå jeg først er der trives jeg veldig, og det føles ut som om dagen går fort.
Kommer vel til å være der en 6 timers tid..
Jeg kommer meg avgårde.Dørstokkmilen er den lengste milen, helt absolutt! Det som hjalp meg å komme meg på jobb den siste tiden, var at jeg slapp å komme så tidlig. Det å stå opp tidlig er døden for meg!
Absolutt! Blir nok fokus på magen denne tida..Viktig å skjemme ham bort når jeg bare går hjemme![]()
Det er helt riktig! Skal du orke å komme deg på jobb i morgen, trenger du en god natts søvnNei, nå bare må jeg legge fra meg maskinen og komme meg i dusjen...
Kan ikke sitte her hele natten
Stå opp, stelle seg raskt, få på klær og komme seg ut døren. Frokost først på jobbBruker ikke mer enn en 30 minutter dersom jeg er alene.
Er bare å komme seg opp, få på klærne, spise frokost, pusse tenner og ordne seg litt og ut.
Jeg må ha frokost med en gang jeg står opp! 40 min til jobb - uaktueltStå opp, stelle seg raskt, få på klær og komme seg ut døren. Frokost først på jobb
Ca 10 arb.dager. Ca 2,5 ukeOg bare litt over 3 uker til permisjon!
Edit: Mente 2 uker, men ikke så lett å treffe riktig tall på mobilen med pølsefingre![]()
Kun 10 min til jobb her. Det går fintJeg må ha frokost med en gang jeg står opp! 40 min til jobb - uaktuelt
Lettere da.. spiser uansett helst hjemme jegKun 10 min til jobb her. Det går fint![]()
Jeg må også ha mat. Våkner skrubbsulten hver morgen, så mat må til!Jeg må ha frokost med en gang jeg står opp! 40 min til jobb - uaktuelt
Godt vi er flere ;-)Jeg må også ha mat. Våkner skrubbsulten hver morgen, så mat må til!
Foretrekker også frokostblanding, det er mye kjappere å få i seg enn skiverGodt vi er flere ;-)
Jepp.. musli og youghurt herForetrekker også frokostblanding, det er mye kjappere å få i seg enn skiverGodt å slippe all den der tyggingen når man er trøtt
![]()
Takk for oppdateringOppdatering kl 16:07
2. Lilleblomst_15 1.901
5. Musemor med to små og en i magen 1.384
6. Lillefrø15 1.348
8. Sara 1.093
12. lizzed 886
18. EJ 677
26. Kengu 444
39. Lanterne 337
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.290 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
God kveld til degTitter innom der for å ønske en god kveld![]()
5 min igjenTrøtt, vil hjem og sove. Ferdig om 15 min
![]()
God tur hjemTrøtt, vil hjem og sove. Ferdig om 15 min
![]()