Felles skravle 2015

Oppdatering kl 11:36

2. Lilleblomst_15 1.858
5. Musemor med to små og en i magen 1.352
6. Lillefrø15 1.318
8. Sara 1.082
12. lizzed 881
18. EJ 672
26. Kengu 435
38. Lanterne 336

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.290 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Aaah:)

I dag er en dårlig dag. Grrr
(Se skravle på mars skjult)
Skriver det ikke her i tilfelle jeg blir gjenkjent
Off da.. håper dagen blir bedre for deg! Jeg fant ut idag at det er mye vondere å jobbe enn å gjøre husarbeid hjemme! Bare 1,5 t igjen!

Nå har jeg halvannen time til å skravle. Lite annet å ta meg til i alle fall

Ekko?? Ikke noen å snakke med??

Er her jeg.. ligger helt utslitt på sofaen.. kom mannen hjem tidsnok?
Nei, det gjorde han ikke. Men jeg fikk levere henne hos min bror, sin tilfeldigvis er faren til bestevenninna hennes. ;-) hun koser seg på besøk

Nei, det gjorde han ikke. Men jeg fikk levere henne hos min bror, sin tilfeldigvis er faren til bestevenninna hennes. ;-) hun koser seg på besøk
Så koselig for henne! Og deilig for deg..!

Oppdatering kl 11:36

2. Lilleblomst_15 1.858
5. Musemor med to små og en i magen 1.352
6. Lillefrø15 1.318
8. Sara 1.082
12. lizzed 881
18. EJ 672
26. Kengu 435
38. Lanterne 336

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.290 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:)

Var på vei ut døren i sted for å møte noen venninner. Godt jeg sjekket meldingene mine før jeg låste meg ut, for planene var visst på onsdag, ikke i kveld.

Uplanlagt hjemmekveld kjennes litt rart ut.

Var på vei ut døren i sted for å møte noen venninner. Godt jeg sjekket meldingene mine før jeg låste meg ut, for planene var visst på onsdag, ikke i kveld.

Uplanlagt hjemmekveld kjennes litt rart ut.
Hehe.. får kose deg med noe hjemme i stden da :-)

Håper det var noe positivt og ikke negativt som gjorde at du måtte stikke ut!
Mannen kom og sa vi måtte der.
Var så og hentet gutten på skolen og så ut på jakt for å finne skøyte hjelm til han.
Måtte innom flere butikker får vi fant en som passer.
Han fikk skøyter til jul, men ikke hjelm og de skal stå på skøyter på skolen i morgen.
Etter det spiste vi burger.

Back
Topp