SNAKKETRÅD

Fnis, han hadde vokst 3,7 cm siden november :-o
Ikke gått noe særlig opp i vekt, men kanskje ikke så rart når all veksten er i lengden ;)
Jo det går smått fremover, men det er ikke noen særlig utvikling egentlig. Hs var usikker, pga at språkforståelsen er så god, men jeg skal snakke mer med Bhg og høre om de tenker at en henvisning til PPT kanske er grei å vurdere etterhvert :)
Ikke rart at dressen i 92 ble så plutselig for kort :p ;) Hvor lang var han da? :)

Hermine har vokst 4 cm siden august :p

Blir spennende å se hvordan utviklingen hans fortsetter da! Jeg mistenker fortsatt at det plutselig vil løsne for han ;)
 
God morgen!
Jeg er sliten etter ei innholdsrik samling, så i dag setter jeg lave forventninger til hva som blir gjort.:p Har satt på vaskemaskina og burde lest pensum, men det blir nok avslapping og strikking. Er ferdig med genser nr.2 til Jenny og skal begynne med en lignende genser til dagmammaens datter.


Marianne: så koselig med hytte nær hjemmet.:) Kos dere masse!

Tea: Lykke til på helsestasjonen i dag!:)
Deilig med en lat formiddag, frynsegoden ved å være student ;)

Hytta er bare 45min fra byen, ordentlig luksus! :)
 
Han er nå 94 cm ca :)

Jeg tror også egentlig at språket løsner for han etterhvert. Men det er likevel noe med lydene hans som gjør at jeg/vi tenker at han sliter veldi med uttalen. Hørselen hans er jeg veldig sikker på at er god. Vi har testet han selv mange ganger, ved å gi beskjeder når han ikke ser oss f.eks (tilfelle han har lært seg å "lese" oss). Men selvsagt kan det være noe der også.
Selvom jeg tenker at det løser seg selv, så vet jeg at henvisning kan ta tid, og at logoped nesten er umulig å oppdrive her. Derfor kan det likevel være greit å ha snakket om hva vi kan gjøre for han videre...
 
Hei. Rekker ikke å lese hva dere skriver :-( gått i ett i dag. Badet i bassenget/sola oss i flere timer. Vært i byen 14 km fra her. En gammel gubbe i en butikk prøvde å kysse meg. Flott! Fikk han vekk fort. Er det mulig liksom? ? :-(

Wael sovna kl 21 ( kl 20 hjemme).. jeg legger meg snart. Ha en flott fredag :-D :-D

Kom til svane og hjerter på sengen :-D
 

Vedlegg

  • 1421436365729.jpg
    1421436365729.jpg
    48 KB · Visninger: 10
  • 1421436383012.jpg
    1421436383012.jpg
    45,4 KB · Visninger: 10
  • 1421436401924.jpg
    1421436401924.jpg
    43 KB · Visninger: 10
  • 1421436430381.jpg
    1421436430381.jpg
    31 KB · Visninger: 10
Hei. Rekker ikke å lese hva dere skriver :-( gått i ett i dag. Badet i bassenget/sola oss i flere timer. Vært i byen 14 km fra her. En gammel gubbe i en butikk prøvde å kysse meg. Flott! Fikk han vekk fort. Er det mulig liksom? ? :-(

Wael sovna kl 21 ( kl 20 hjemme).. jeg legger meg snart. Ha en flott fredag :-D :-D

Kom til svane og hjerter på sengen :-D

Så koselig dere har det :D bortsett fra han som prøvde å kysse deg!:oops::p hvordan er det å bare være dere to da? :)
 
Så koselig dere har det :D bortsett fra han som prøvde å kysse deg!:oops::p hvordan er det å bare være dere to da? :)
Ja. Kos med ferie ♡
Ja. Ekkelt. Men det gikk fint heldigvis.
Superhyggelig med litt kvalititetstid altså! :-D

Alt fint med dere?
 
Ja. Kos med ferie ♡
Ja. Ekkelt. Men det gikk fint heldigvis.
Superhyggelig med litt kvalititetstid altså! :-D

Alt fint med dere?

Hehe ja huff, sånt er både ekkelt og noe skummelt! Bra det gikk bra :)

Kan tenke met det er godt å bare ha ett barn :D tenk hvor glade Wael og Mina blir når de ser hverandre igjen :D

Alt fint her, takk :) ukene flyr da! Plutselig var det helg igjen:eek::p
 
Han er nå 94 cm ca :)

Jeg tror også egentlig at språket løsner for han etterhvert. Men det er likevel noe med lydene hans som gjør at jeg/vi tenker at han sliter veldi med uttalen. Hørselen hans er jeg veldig sikker på at er god. Vi har testet han selv mange ganger, ved å gi beskjeder når han ikke ser oss f.eks (tilfelle han har lært seg å "lese" oss). Men selvsagt kan det være noe der også.
Selvom jeg tenker at det løser seg selv, så vet jeg at henvisning kan ta tid, og at logoped nesten er umulig å oppdrive her. Derfor kan det likevel være greit å ha snakket om hva vi kan gjøre for han videre...
Lang gutt :D 5cm en Hermine ;)

Bra det følges med iallfall! :)
 
Hehe ja huff, sånt er både ekkelt og noe skummelt! Bra det gikk bra :)

Kan tenke met det er godt å bare ha ett barn :D tenk hvor glade Wael og Mina blir når de ser hverandre igjen :D

Alt fint her, takk :) ukene flyr da! Plutselig var det helg igjen:eek::p
Ja, de snakket sammen igåe. Hun var såååå glad :)
Savner hun masse!
 
God morgen!
Minsten våknet kl 7, meb vi lå neste to timer i sengen og sløvet med iPad :-o
T sov helt til 8.30 og gikk da selv ned for å se tv.
Nå har alle fått i seg frokost og vi skal komme oss ut en tur. De har kjørt opp skiløypen på jordet her nå, så da får minstemann prøvd seg litt mer også!
Ha en super dag :)
 
God morgen!
Minsten våknet kl 7, meb vi lå neste to timer i sengen og sløvet med iPad :-o
T sov helt til 8.30 og gikk da selv ned for å se tv.
Nå har alle fått i seg frokost og vi skal komme oss ut en tur. De har kjørt opp skiløypen på jordet her nå, så da får minstemann prøvd seg litt mer også!
Ha en super dag :)

Lang og fin gutt du har :D

Kos dere med skiløype!:D sikkert enklere for E også da ;)
 
God morgen dere:)

Idag sov jeg til 10 mens ungene våkna 7:30 :D og nå sitter jeg på rommet til Liana med jentene :) Emira leker med noen figurer og et hus, Liana leker med en/et(?) tommestokk :p og Leoh ser på lille Jack;)

Jeg ble nysgjerrig på lengen til Liana nå som dere andre hadde målt litt :p hun var 92/93 cm :D vokst ca 4 cm siden september;) Emira var 119cm! Og har vokst 10cm på ett år! Hehe..
Leoh skal på kontroll neste mandag, så venter med han!

Vi har ikke noe planer enda.. så får se :) bare is og is og is ute nå :(
 
Lang og fin gutt du har :D

Kos dere med skiløype!:D sikkert enklere for E også da ;)
Skiløpyen var ikke preparert siden siste snøfall, men de har kjørt opp nå, så da prøver vi kanskje igjen i ettermiddag.
Vi gikk hvertfall bort til jordet, tok en rast med kjeks og frukt og gikk tilbake :p
Naboen har bålpanne og hadde fyrt opp der, så da hentet vi litt pølser og fiskekaker og grillet sammen med dem mens ungene lekte. Nå sover minsten i vogna og T og nabojenta leker litt her inne.
:D
 
Skiløpyen var ikke preparert siden siste snøfall, men de har kjørt opp nå, så da prøver vi kanskje igjen i ettermiddag.
Vi gikk hvertfall bort til jordet, tok en rast med kjeks og frukt og gikk tilbake :p
Naboen har bålpanne og hadde fyrt opp der, så da hentet vi litt pølser og fiskekaker og grillet sammen med dem mens ungene lekte. Nå sover minsten i vogna og T og nabojenta leker litt her inne.
:D

Haha så kjekk gåtur da :p

Bålbanne er en fin sak :) dem har det i barnehagen å :)
 
Bålpanne på hytta også, så det blir alltid pølser til lunsj og kaffe over bål ;)

Vi gikk en tur mens Hermine sov idag og så masse hval. Hele dyret hoppa opp i lufta og landa i havet med et SPLÆSJ! :eek: :D Utrolig facsinerende å se flere tonn dyr sprette sånn opp av havet!!!

Ellers så har vi spist skreimølje idag og lekt inne med Lego :)
 
Bålpanne på hytta også, så det blir alltid pølser til lunsj og kaffe over bål ;)

Vi gikk en tur mens Hermine sov idag og så masse hval. Hele dyret hoppa opp i lufta og landa i havet med et SPLÆSJ! :eek: :D Utrolig facsinerende å se flere tonn dyr sprette sånn opp av havet!!!

Ellers så har vi spist skreimølje idag og lekt inne med Lego :)
Fin dag da!
Naboene våre har litt mer hage siden de bor på enden av rekka. Så bålpanne passer fint der :)
Hadde blitt litt trangt her tror jeg...
Nabojenten ble på overnatting i dag
Minsten sovner nå, så da blir det å legge de to andre. Hun er 4,5 år og leker så fint med T!
Den kveld i dag, håper de sovner greit.
 
Bålpanne på hytta også, så det blir alltid pølser til lunsj og kaffe over bål ;)

Vi gikk en tur mens Hermine sov idag og så masse hval. Hele dyret hoppa opp i lufta og landa i havet med et SPLÆSJ! :eek: :D Utrolig facsinerende å se flere tonn dyr sprette sånn opp av havet!!!

Ellers så har vi spist skreimølje idag og lekt inne med Lego :)

Så moro med hval :D sånne dyr har alltid fascinert meg :) og er det noe jeg skal gjøre om jeg drar til nor, så er det å oppleve å se noe sånt! :D
 
Back
Topp