Det går aldri ann å planlegge noe med samboeren! Nå er det dåpen som skal planlegges og jeg kjenner jeg har lyst til å drite i hele greia. Han vant diskusjonen på hvor vi skal ha dåpen. Det ble hjembygda hans, jeg ville så klart egentlig ha den på hjemplassen min. Hver gang jeg spør om dåpsrelaterte ting sier han at jeg får ta meg av planleggingen eller så får jeg aldri ordentlige svar på ting. Nå har jeg skrevet liste over hvem jeg vil invitere fra familien min, det ble 17 stk. Da han så det ble han kjempe sur og sa jeg virkelig må tenke meg om. Kan ikke invitere så mange. Nå får jeg kun lov å invitere foreldrene mine, mormor, broren min, en onkel og ei venninne som skal være fadder, siden familien hans ikke har plass til flere. Har kommet med forslag til kaker og mat til koldtbord, men det har han bedt moren sin om å planlegge!
Blir kjempe skuffa og sint! Han vet jeg har en ganske stor familie som jeg vil invitere i dåpen og han vet jeg elsker å planlegge slike ting. Føler meg så jævlig overkjørt nå..