Klagetråd

Den ellers så hyperaktive babyen i magen bestemte seg for å ta en dupp akkurat da jeg skulle ta ctg-registrering.. mor måtte bøtte i seg store mengder saft for å lure fram aktivitet, og er nå kvalm. Ctg-registreringen er nå ferdig, og baby er tilbake til sitt aktive selv. Selvfølgelig :-P

Tror jeg får el straks :O er en uke siden renselsen var over :/ bah! Håper jeg tar feil for jeg trenger ikke TR tilbake enda..

Liker ikke stormen som herjer på utsiden. Redd for at strømmen skal bli borte!

Den følelsen når du må kaste hele produksjon fra sist pumping fordi gubben lar ungen sovne når han fikk beskjed om å passe på henne, mens jeg varma melka. FML!

:(

Måtte finne tråden igjen!

Mini har nå i to dager hatt magevondt 24t/ døgnet
Storebror kom hjem med feber fra bhgn
Gubben brøyter snø og har vært borte siden fredag.

Gleder meg ikke akkurat til denne natta, hvor storebror sikkert våkner akkurat når mini har slokna:(

Gleder meg ikke akkurat til denne natta, hvor storebror sikkert våkner akkurat når mini har slokna:(
:/ Hadde du prøvd minifom?

Huff, slitsomt! Håper gutta dine blir fort bedre

Sint for at det finnes folk som vil såre enn så mye som enkelte har gjort nå! :(

Oi, hva har skjedd?

En person fra fortida mi som har sendt bekymrings melding til BV på meg. Bare for å være jævlig. Ikke noe sakelig melding. Men nå sitter æ her med en 3 uker gammel baby og må forholde meg til BV før jeg har fått prøvd meg som mamma en gang. :(

Back
Topp