Ikke bruk energi på slike folkBlir også så irritert for det føles ut som hun må lyve for å slippe å henge med meg. Synes det bare blir for dumt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bruk energi på slike folkBlir også så irritert for det føles ut som hun må lyve for å slippe å henge med meg. Synes det bare blir for dumt![]()
Hehe penger spart foreløbi![]()
http://ammehjelpen.no/artikkel/90/hvit-prikk-pa-brystknoppen-melkeblemmeHan har nok fått suge feil på ene puppen for den gjør dødsvondt! Har blitt en hvit prikk ytterst som gjør SÅ vondt. Gruer meg til hsn sksl ha fra den siden neste gang nå![]()
Takk! Ja det er akkurat sånn. Da får jeg prøve disse tipsene.http://ammehjelpen.no/artikkel/90/hvit-prikk-pa-brystknoppen-melkeblemme
Tenkte bare å tipse om denne, i tilfelle det er en slik melkeblemme du har fått.
Det var kjapt ja. Jeg fikk ikke TR før 8-9mnd etter fødsel sist. Men vet det er mulig ja. Ammer du?Tror jeg får el straks :O er en uke siden renselsen var over :/ bah! Håper jeg tar feil for jeg trenger ikke TR tilbake enda..
:/ Hadde du prøvd minifom?Måtte finne tråden igjen!
Mini har nå i to dager hatt magevondt 24t/ døgnet
Storebror kom hjem med feber fra bhgn
Gubben brøyter snø og har vært borte siden fredag.
Gleder meg ikke akkurat til denne natta, hvor storebror sikkert våkner akkurat når mini har slokna![]()
Ja, var fin i nesten to dager så jeg trodde det hjalp, men BANG så begynte det igjen:/ Hadde du prøvd minifom?
Huff, slitsomt! Håper gutta dine blir fort bedreMåtte finne tråden igjen!
Mini har nå i to dager hatt magevondt 24t/ døgnet
Storebror kom hjem med feber fra bhgn
Gubben brøyter snø og har vært borte siden fredag.
Gleder meg ikke akkurat til denne natta, hvor storebror sikkert våkner akkurat når mini har slokna![]()
Sint for at det finnes folk som vil såre enn så mye som enkelte har gjort nå!![]()
Oi, hva har skjedd?