Frøken Ustrøken Gift med forumet 13 Jan 2015 #81 Fru H skrev: Jeg tror bestemt ikke at jeg var den første til å bruke det ordet (eller liknende)!! Klikk for å utvide … Tenkte ikke på deg i denne kommentaren?! Har ikke sett om du har skrevet det heller, i grunn.. Så slapp av
Fru H skrev: Jeg tror bestemt ikke at jeg var den første til å bruke det ordet (eller liknende)!! Klikk for å utvide … Tenkte ikke på deg i denne kommentaren?! Har ikke sett om du har skrevet det heller, i grunn.. Så slapp av
Fru H Mot nye tider VIP September 2012 13 Jan 2015 #82 Frøken Ustrøken skrev: Tenkte ikke på deg i denne kommentaren?! Har ikke sett om du har skrevet det heller, i grunn.. Så slapp av Klikk for å utvide … Jeg er helt rolig jeg.
Frøken Ustrøken skrev: Tenkte ikke på deg i denne kommentaren?! Har ikke sett om du har skrevet det heller, i grunn.. Så slapp av Klikk for å utvide … Jeg er helt rolig jeg.
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 13 Jan 2015 #83 Mrs Lutz skrev: Jeg synes vi får tolke det slik Klikk for å utvide … Ja, det gjør i hvert fall jeg. Syns det er greit å ta minst mulig i verste mening.
Mrs Lutz skrev: Jeg synes vi får tolke det slik Klikk for å utvide … Ja, det gjør i hvert fall jeg. Syns det er greit å ta minst mulig i verste mening.