SNAKKETRÅD

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen alle sammen!
God natt her. Begge sover godt hver natt. Så deilig. Blir bhg kl 9, og jeg skal opp på Nordby senteret og handle litt.

Hva står på agendaen i dag?
 
God formiddag!

-12 her idag også, så spørs om der blir tur i skogen som jeg hadde tenkt :p

Hermine begynte å skravle kl 03 i natt "mamma og pappa kom å se, kom å se". Når mannen kom inn hadde hun skrudd på lyset over senga og satt oppreist helt våken :eek: :p Tror vi har en kandidat for sånn dag/natt lampe når hun blir litt eldre ;)

Hun ville såklart IKKE sove for seg selv etterpå, så da havna hun i vår seng. Idag MÅ vi få ordna oss en ekstramadrass og legge på gulvet der inne når hun ikke vil være alene der!

Nå sitter jeg med en kopp te og tror jeg skal støvsuge etterpå. Tror jeg må melde meg som vikar til bhg, for jeg blir så innmari utålmodig av å gå hjemme hele dagen.
 
Jeg glemte at det er ny uke :p

Hei og hå!
Tannlegetime unnagjort. Eller, jeg var kun hos tannpleier :p
Det gikk likevel en 1000-lapp, gitt!
Men yey - null hull, og jeg fikk fjernet misfarging som jeg sliter med pga hyppig bruk av corsodyl munnskyll, det var ikke noe problem å fjerne! Så nå skjemmes jeg ikke lenger når jeg smiler :-D
Jeg må tilbake og fjerne visdomstann. Den har plaget meg så lenge nå. Det passe usedvanlig dårlig da det ikke er noe jobbing på meg for tiden, men vi får bare finne en løsning...
Handle litt, så skal jeg hjem og fikse litt hjemme. Mannen kommer sent hjem da han har studiesamling et par timer unna.
Ha en super dag!
 
Jeg glemte at det er ny uke :p

Hei og hå!
Tannlegetime unnagjort. Eller, jeg var kun hos tannpleier :p
Det gikk likevel en 1000-lapp, gitt!
Men yey - null hull, og jeg fikk fjernet misfarging som jeg sliter med pga hyppig bruk av corsodyl munnskyll, det var ikke noe problem å fjerne! Så nå skjemmes jeg ikke lenger når jeg smiler :-D
Jeg må tilbake og fjerne visdomstann. Den har plaget meg så lenge nå. Det passe usedvanlig dårlig da det ikke er noe jobbing på meg for tiden, men vi får bare finne en løsning...
Handle litt, så skal jeg hjem og fikse litt hjemme. Mannen kommer sent hjem da han har studiesamling et par timer unna.
Ha en super dag!
Så bra at du ikke hadde hull da, og at de fikk fjernet misfargen :)

Jeg måtte betale visdomstannfjerning med Mastercard :p
 
Så bra at du ikke hadde hull da, og at de fikk fjernet misfargen :)

Jeg måtte betale visdomstannfjerning med Mastercard :p
Ja det spørs om vi må låne litt eller låne fra et mastercard. Tannen er nesten ute, så det er en enkel fjerning, som ikke bør koste mer enn 1500,-!
Tannpleieren sa at den like godt kan være der om jeg ikke er plaget, men jeg er ganske mye plaget da det blir betent i tannkjøttet rundt og det fester seg lett matrester der.
Godt jeg ikke hadde hull ja! Tennene har sett så stygge ut på den misfargingen at jeg har vært redd for at de har vært helt ødelagte :eek:
 
Ja det spørs om vi må låne litt eller låne fra et mastercard. Tannen er nesten ute, så det er en enkel fjerning, som ikke bør koste mer enn 1500,-!
Tannpleieren sa at den like godt kan være der om jeg ikke er plaget, men jeg er ganske mye plaget da det blir betent i tannkjøttet rundt og det fester seg lett matrester der.
Godt jeg ikke hadde hull ja! Tennene har sett så stygge ut på den misfargingen at jeg har vært redd for at de har vært helt ødelagte :eek:
Jeg fikk jo operert ut ei visdomstann, det kosta "bare" 1100kr :eek: :p

Vi har levd på Mastercard lenge nå...gjelda bygger seg opp men håper på å få banket den ned når det blir mer inntekt!
 
Jeg fikk jo operert ut ei visdomstann, det kosta "bare" 1100kr :eek: :p

Vi har levd på Mastercard lenge nå...gjelda bygger seg opp men håper på å få banket den ned når det blir mer inntekt!
Det går seg helt sikkert til!! :D
Tenk så deilig det blir med to inntekter da :)
 
Det går seg helt sikkert til!! :D
Tenk så deilig det blir med to inntekter da :)
JA!!! Jeg gleder meg veldig til akkurat det!

TENK å kunne kjøpe seg undertøy liksom :p :D
 
JA!!! Jeg gleder meg veldig til akkurat det!

TENK å kunne kjøpe seg undertøy liksom :p :D
Hehe!
Jeg gleder meg også veldig til med inntekt!
FOR en overgang det blir...
Da jeg var i permisjon med T hadde vi så god råd, husker jeg! Leide forsvarsbolig billig og jeg hadde stipent fra Lånekassen i tillegg til permisjonspenger fra over 50% jobbing i tillegg!
Siden det har det bare gått en vei :p
 
Hehe!
Jeg gleder meg også veldig til med inntekt!
FOR en overgang det blir...
Da jeg var i permisjon med T hadde vi så god råd, husker jeg! Leide forsvarsbolig billig og jeg hadde stipent fra Lånekassen i tillegg til permisjonspenger fra over 50% jobbing i tillegg!
Siden det har det bare gått en vei :p
Men jeg tror man har veldig godt av å leve en periode i livet på begrensede midler. Man lærer jo å prioritere innkjøp og ikke ødsle! Vi har jo alltid nok og god mat, penger til huslån etc og Hermine har alt hun trenger. Men det er lite kino, konsert, kafè, basseng etc. Og jeg kan ikke kjøpe meg ny bh, selv om jeg ikke har noen som passer skikkelig lengre :oops: men likevel så er det så mange som har det vanskelig, og vi har det ikke ille altså!

Det er for eksempel filmfestival her nå, og det vises så utrolig mange flotte filmer. Skulle gjerne gått på det nå når jeg er hjemme, men det koster 95kr/film så det er helt uaktuelt :p
 
Sliten jente her i kveld, hun sover så altfor lite i bhg...og vi er ikke flinke nok til å få henne i seng før sovetoget går :oops:

Er jo så koselig å leke sammen og lese på ettermiddagen at vi ikke kommer oss på badet kl 18.30 som planlagt :p

Nå skal jeg legge henne når mannen er ferdig å stelle, og så blir det tv og bare avslappings. Har bakt brød og knekkebrød idag, så det blir god kvelds :D

...skulle ut å gå tur idag, men begynte å hoste så fælt bare på den korte turen til bhg. Lungene mine tåler dårlig aktivitet i -12 :p
 
Sliten jente her i kveld, hun sover så altfor lite i bhg...og vi er ikke flinke nok til å få henne i seng før sovetoget går :oops:

Er jo så koselig å leke sammen og lese på ettermiddagen at vi ikke kommer oss på badet kl 18.30 som planlagt :p

Nå skal jeg legge henne når mannen er ferdig å stelle, og så blir det tv og bare avslappings. Har bakt brød og knekkebrød idag, så det blir god kvelds :D

...skulle ut å gå tur idag, men begynte å hoste så fælt bare på den korte turen til bhg. Lungene mine tåler dårlig aktivitet i -12 :p
Håper hun har sovnet nå ... 12-?? Oi, var akkurat 6+ da jeg var ute en tur nå :)
 
Håper hun har sovnet nå ... 12-?? Oi, var akkurat 6+ da jeg var ute en tur nå :)
Jeg foretrekker minusgrader i januar. Vinteren blir fryktelig kjip med plussgrader og ingen snø. Så grått og trist :p
Fantastisk vakkert med den frosne snøen som knaker under føttene og helt rosa himmel pga sola som ikke når over horisonten :D
 
Ungene sovnet for 1 time siden, og jeg har vært på senteret å kjøpt kattemat, sand etc.

Går fort til avreise... wææææ. Spennende :-D
 
Jeg foretrekker minusgrader i januar. Vinteren blir fryktelig kjip med plussgrader og ingen snø. Så grått og trist :p
Fantastisk vakkert med den frosne snøen som knaker under føttene og helt rosa himmel pga sola som ikke når over horisonten :D
Godt vi er forskjellige :-D Hater å fryse hehe :)
 
Jeg liker også snø i den mørke tiden (Selvom vi har mer lys enn dere, Marianne :p), det lysner opp og det blir mye lunere!
 
Jeg liker også snø i den mørke tiden (Selvom vi har mer lys enn dere, Marianne :p), det lysner opp og det blir mye lunere!
For ikke å snakke om den gleden ungene har av snøen :D ski og akebrett, og snømåkking, er gull verdt altså! :) Barfrost er barnehagenes verste mareritt :p
 
Back
Topp