Skravlingstråd :)

Idag tenkte jeg at jeg skulle få surret meg til å pakke fødebagen, ettersom terminen begynner å nærme seg. Ellers blir det å få gjort litt rengjøring og klesvask her hjemme :)

Har dere noen planer for dagen? :)

Idag tenkte jeg at jeg skulle få surret meg til å pakke fødebagen, ettersom terminen begynner å nærme seg. Ellers blir det å få gjort litt rengjøring og klesvask her hjemme :)

Har dere noen planer for dagen? :)
Vært en veldig hektisk dag her og kom akkurat hjem:-) Tenkte å pakke sykehusbagen nå i kveld! Er 37 uker idag, og har hatt veldig mye mensmurringer siden igår natt! Er så spennende dette:-) Hvor mange uker har du igjen?

Vært en veldig hektisk dag her og kom akkurat hjem:) Tenkte å pakke sykehusbagen nå i kveld! Er 37 uker idag, og har hatt veldig mye mensmurringer siden igår natt! Er så spennende dette:) Hvor mange uker har du igjen?

Så spennende! :) Jeg er kun i uke 35, men har selv merket litt mensmurringer de to siste dagene, og hører jo stadig om folk som får før termin, så jeg tenkte at det er like greit å pakke bagen, så står den klar i hvert fall, i tilfelle det skulle skje noe :)

Så spennende! :) Jeg er kun i uke 35, men har selv merket litt mensmurringer de to siste dagene, og hører jo stadig om folk som får før termin, så jeg tenkte at det er like greit å pakke bagen, så står den klar i hvert fall, i tilfelle det skulle skje noe :)
Lagt fram det meste som skal oppi baggen allerede jeg, og jeg er bare 33+0 :p liker å være tidlig ute jeg

Noen andre som føler at det på en måte" stikker " veldig der nede og at det på en måte føles som babyen kravler seg nedover :P vett ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, veldig rar følelse ;)

Bra jeg ikke er den eneste :P føler nesten at han er på vei ut derifra iblant :P vett ikke helt om jeg syntes det er vondt eller ubehagelig eller hva det er ;) hehe

Åhhhh- NÅ er det irriterende at desemberlønna ble utbetalt extra tidlig!! Er extralenge til januarlønna 20.januar:grumpy:
Har så lyst å handle!!!

Jeg har også samboeren borte nå, men han er bare på andre sida av fjorden da;) Han skal være borte på vakt til tirsdag.
Slimproppen gikk i går. Så det da jeg skulle legge meg. Ble litt spent, så da fikk jeg selvfølgelig ikke sove. Sovna vel i halvfiretida, og måtte opp kl.0645 for å levere ungene på skole/bhg.
Jeg husker ikke hvor lang tid det tok fra slimproppen gikk til fødsel startet de forrige gangene, så det blir spennende å se hvor lang tid det tar før det skjer noe. Jeg håper da virkelig ikke at fødselen starter før samboeren er hjemme igjen. Det vil ta han litt tid å komme seg hjem, og siden jeg har hatt ganske raske fødsler tidligere, er det slett ikke sikkert han ville ha rukket å komme seg hjem. Er 36+5 i dag. Har født i uke 39+0 og 38+5 før.

Oi.. Etter nærmere "etterforskning" fant jeg en post jeg hadde skrevet i et forum da forrige barn ble født.. Da hadde slimproppen gått to dager før hun ble født, og den slimproppen jeg så i går var akkurat slik jeg hadde beskrevet den den gangen. Jikes!:O

Oi.. Etter nærmere "etterforskning" fant jeg en post jeg hadde skrevet i et forum da forrige barn ble født.. Da hadde slimproppen gått to dager før hun ble født, og den slimproppen jeg så i går var akkurat slik jeg hadde beskrevet den den gangen. Jikes!:O
åå så spennede ;) her gikk slimproppen to ganger sist gag :p den bygde seg vell opp igjenn tenker jeg ;) men så spennende ikke lenge før babyen din er her uansett ;)

Åj, så spennende:) kanskje mann din bør belage seg på å finne avløser på vakta si :)
Blir spennende helg da.

Back
Topp