Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært en veldig hektisk dag her og kom akkurat hjemIdag tenkte jeg at jeg skulle få surret meg til å pakke fødebagen, ettersom terminen begynner å nærme seg. Ellers blir det å få gjort litt rengjøring og klesvask her hjemme
Har dere noen planer for dagen?![]()
Vært en veldig hektisk dag her og kom akkurat hjemTenkte å pakke sykehusbagen nå i kveld! Er 37 uker idag, og har hatt veldig mye mensmurringer siden igår natt! Er så spennende dette
Hvor mange uker har du igjen?
Lagt fram det meste som skal oppi baggen allerede jeg, og jeg er bare 33+0Så spennende!Jeg er kun i uke 35, men har selv merket litt mensmurringer de to siste dagene, og hører jo stadig om folk som får før termin, så jeg tenkte at det er like greit å pakke bagen, så står den klar i hvert fall, i tilfelle det skulle skje noe
![]()
Lagt fram det meste som skal oppi baggen allerede jeg, og jeg er bare 33+0liker å være tidlig ute jeg
Helt santDet er jo like greit å ha gjort det. Heller gjøre det tidlig enn å drøye det så lenge at man ikke får pakket den før fødselen plutselig setter igang![]()
Hørtes kjent ut, jaNoen andre som føler at det på en måte" stikker " veldig der nede og at det på en måte føles som babyen kravler seg nedovervett ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, veldig rar følelse
![]()
Noen andre som føler at det på en måte" stikker " veldig der nede og at det på en måte føles som babyen kravler seg nedovervett ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, veldig rar følelse
![]()
Helt santmen sambo er på andre siden av kloden til jeg er 37+6. Så hun får bare holde seg inne
![]()
Know the feelingÅhhhh- NÅ er det irriterende at desemberlønna ble utbetalt extra tidlig!! Er extralenge til januarlønna 20.januar![]()
Har så lyst å handle!!!
Ja synes det er litt skummelt. Tar jo han over langt over 24t og komme hjem. Så begynner det før han kommer rekker han det ikke uansettOi såpass... ja da må hun jo holde seg inne litt til![]()
Ja synes det er litt skummelt. Tar jo han over langt over 24t og komme hjem. Så begynner det før han kommer rekker han det ikke uansett![]()
åå så spennedeOi.. Etter nærmere "etterforskning" fant jeg en post jeg hadde skrevet i et forum da forrige barn ble født.. Da hadde slimproppen gått to dager før hun ble født, og den slimproppen jeg så i går var akkurat slik jeg hadde beskrevet den den gangen. Jikes!:O
Åj, så spennendeOi.. Etter nærmere "etterforskning" fant jeg en post jeg hadde skrevet i et forum da forrige barn ble født.. Da hadde slimproppen gått to dager før hun ble født, og den slimproppen jeg så i går var akkurat slik jeg hadde beskrevet den den gangen. Jikes!:O