Ja, jeg har gått opp 9 kg og det er litt over 3 mnd igjen.. så føler det nok litt på samme måte.. må skjerpe meg litt nå på nyåretEr jo 2mnd igjen så synes at 15kg er mer enn nok![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har gått opp 9 kg og det er litt over 3 mnd igjen.. så føler det nok litt på samme måte.. må skjerpe meg litt nå på nyåretEr jo 2mnd igjen så synes at 15kg er mer enn nok![]()
Er jo 2mnd igjen så synes at 15kg er mer enn nok![]()
Er sikker bare mye vann.Ja, jeg har gått opp 9 kg og det er litt over 3 mnd igjen.. så føler det nok litt på samme måte.. må skjerpe meg litt nå på nyåret
Ja nå er det skjerpings. Tok å kastet siste rest av julekaker i går. Slik at jeg ikke skal gå å småspiseJa, jeg har gått opp 9 kg og det er litt over 3 mnd igjen.. så føler det nok litt på samme måte.. må skjerpe meg litt nå på nyåret
Jeg gikk ned 1 kg i julenOi! Så bra! Jeg gikk opp 3 kg i jula :-(
Håper det.. når mamma fikk broren min veide morkake+unge 12 kg!! Hun hadde en uvanlig stor morkoke da, og brodern veide nesten 5 kg..Er sikker bare mye vann.
Det aller meste kommer til å rase av dere de 10 første dagene etter at ungen er ute.
Jepp.. det er planen her også, men får ikke helt lov av sambo.. blir det ikke gjester i helga går det i søpla!Ja nå er det skjerpings. Tok å kastet siste rest av julekaker i går. Slik at jeg ikke skal gå å småspise![]()
Huff.. du var jo syk! :-(Jeg gikk ned 1 kg i julen![]()
Jo, men det var en av de 2 kiloene jeg endelig hadde klart å gå opp.Huff.. du var jo syk! :-(
Og så er det vann i kroppen, økt blodmengde og så videre...Håper det.. når mamma fikk broren min veide morkake+unge 12 kg!! Hun hadde en uvanlig stor morkoke da, og brodern veide nesten 5 kg..
Du kan få litt med meg. Her har dem rast påJo, men det var en av de 2 kiloene jeg endelig hadde klart å gå opp.
Jeg klarer ikke å legge på meg når jeg er gravid![]()
Skjønner at du blir bekymret da!Jo, men det var en av de 2 kiloene jeg endelig hadde klart å gå opp.
Jeg klarer ikke å legge på meg når jeg er gravid![]()
Klarte ikke legge på meg de 2 forrige gangene heller, og begge er fine og friske. Var dog litt små ved ankomst..Skjønner at du blir bekymret da!
Tar gjerne i mot littDu kan få litt med meg. Her har dem rast på![]()
For et friskt ikke gravid menneske skal blodtrykket ligge på rundt 120/80.Kan noen forklare for meg ang blodtrykk?
Uke 4: 125/83
Uke 12: 136/78
19+4: 123/72
21+1: 114/70
25+1: 118/60
28+6: 114/62
Uke 30: 127/84
32+1: 100/72
Dette er det jeg har hatt. Men det sier meg absolutt ingenting desverre![]()
Så rartJa.. quoter deg hver gang, men kommer opp feil :-(
Ikke hørt no så regnet med det var braFor et friskt ikke gravid menneske skal blodtrykket ligge på rundt 120/80.
For gravide er det normalt at det er litt høyt i begynnelsen, og lavt mot slutten.
Nå er ikke jeg helsepersonell, men jeg syns det ser bra ut.
Hva sa JM?
Det ser bra ut, litt lavt nå sist, så im du er svimmel er det årsaken. Husk å drikke mye vannKan noen forklare for meg ang blodtrykk?
Uke 4: 125/83
Uke 12: 136/78
19+4: 123/72
21+1: 114/70
25+1: 118/60
28+6: 114/62
Uke 30: 127/84
32+1: 100/72
Dette er det jeg har hatt. Men det sier meg absolutt ingenting desverre![]()
25 arbeidsdager for meg. Hodet mitt sier det sammeEr så vanskelig å konsentrere meg på jobb når det eneste hodet mitt sier er "snart permisjon, snart permisjon, snart permisjon......"
Hallo, det er fremdeles 2 måneder igjen.