TakkFlink du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkFlink du er![]()
Min baker ikkeTakkmen mannen gjør mesteparten jeg er så sliten
![]()
Kjedlig, egentlig ikke min heller, men hadde ikke blitt noe middag hvis ikkeMin baker ikke![]()
Vi har vært enig i 5 år og er det fortsattDette med navn er ikke lett.
Vi hadde jo egentlig blitt enig om en, men nå heter han brått noe annet![]()
Heldige dere erVi har vært enig i 5 år og er det fortsatt![]()
Oj, sånn plutselig? Hvem kom på det nye forslaget?Dette med navn er ikke lett.
Her var det en kamp å bli enigVi har vært enig i 5 år og er det fortsatt![]()
Off - ikke minn meg på det! Kjempevanskelig! Spesielt guttenavn!Dette med navn er ikke lett.
Oj, sånn plutselig? Hvem kom på det nye forslaget?
Off - ikke minn meg på det! Kjempevanskelig! Spesielt guttenavn!
Var egentlig meg som kom over navnet, men mannen sa han hadde tenkt litt på det tidligere.
Nå heter Max plutselig Ulrik
Blir spennende å se hva det blir til slutt
Tusen takkFor et kult navn! :-D
Mannen hadde en dårlig assosiasjon, da.. men jeg synes det var tøft.. mange navn han har veto mot pga uheldige personligheter rundt om..Tusen takk
Vel jeg personlig lar meg ikke påvirke av hva din mann synsMannen hadde en dårlig assosiasjon, da.. men jeg synes det var tøft.. mange navn han har veto mot pga uheldige personligheter rundt om..
Vi skal bli enige.. misliker han et navn, blir det ikke detVel jeg personlig lar meg ikke påvirke av hva din mann syns
Hatt noen forslag mannen min også har lagt ned veto mot
Åh! Ulrik er kjempehærlig navnVar egentlig meg som kom over navnet, men mannen sa han hadde tenkt litt på det tidligere.
Nå heter Max plutselig Ulrik
Blir spennende å se hva det blir til slutt
Passer også bedre til navnene på de barna vi allerede har..Åh! Ulrik er kjempehærlig navn![]()
Vet bare om en som heter det, og han er kjempeskjønn. Er så mange fine navn jeg ikke klarer å komme på selvPasser også bedre til navnene på de barna vi allerede har..
Hihi. Har to du skal finne ut av og du jaNavn er eit reint lite h*****Eg og gubben blir aldri enige
Eit navn er sånn passe ok, men to??? Urk...