Hva skal dere i dag?

Ikke veldig gode grunner nei.. Også avlyser ho så sent, så jeg bruker formiddagen på å vente og så får jeg ikke lagt nye planer. Må begynne å avtale et klokkeslett med ho i alle fall. Lettere å forholde seg til.
Så utrolig kjipt når det er sånn. Regner med hun aldri har opplevd at noen har gjort det mot henne.

Idag skal vi hente den nye vogna! Og så skal vi pakke til Oslo-tur imorgen.
Blir alene-middag idag, sambo skal ut med jobben.

Er som vanlig eksamenslesing på gang. Er hos mamma nå sånn at hun ser etter lillegullet imens.

Jeg er trøtt, vondt i hodet, orker ikke å spise..føler meg nesten syk.

Lyst på noe varmt og godt å spise, men vi har ikke noe.

Det høljer og er storm ute.

Møkka dag.

Barselgruppe med juleverksted. Litt vel ambisiøst spør du meg, jeg er heldig om jeg får kastet i meg en halv brødskive til vanlig. Jeg tar med ferdig hjemmelaget kaker..

Idag skal vi til Oslo. Har pakket og slapper av litt mens Anna sover. Føler meg uvel og svimmel, håper det går over. Vil ikke ha det sånn hele togturen.

Idag skal vi til Oslo. Har pakket og slapper av litt mens Anna sover. Føler meg uvel og svimmel, håper det går over. Vil ikke ha det sånn hele togturen.
Håper formen din har blitt bedre. God tur. :)
Skal dere være lenge?

Barselgruppe med juleverksted. Litt vel ambisiøst spør du meg, jeg er heldig om jeg får kastet i meg en halv brødskive til vanlig. Jeg tar med ferdig hjemmelaget kaker..
Hørtes litt ambisiøst ut ja. Men blir forhåpentlig veldig koselig. :)

Siste dag med eksamenslesing. Gleder meg så utrolig mye til å bli ferdig. Har null kontroll på faget, men må bare gjøre et forsøk.

Håper formen din har blitt bedre. God tur. :)
Skal dere være lenge?
Takk, føler mwg litt bedre nå. Blir sånn noen ganger, tror det er stoffskiftet.
Vi skal være i Oslo til mandag, sksl møte både familie og venner:)

Idag skal mamma og jeg gå en tur, så får jeg testet den nye vogna ordentlig. Vi skal en tur bort til Nøstebarn, skal kjøpe en cardigan til svigermor i bursdagsgave, hun har bursdag 2. januar. Og så skal vi gå ned til Grunerløkka på en eller annen kafé:)

I dag har jeg vært på Rimi. Det var stas.. Det blir laaaange dager med to barn hjemme altså. Storebror er fortsatt syk, så vi blir litt låst her. Han var ute av huset for første gang på mange dager, ettersom vi måtte på butikken. Da vi kom hjem sa han "Det var en fin tur mamma!" Små gleder :) Nå er jeg litt ør i hue etter en uke med sykdom, så nå gleder jeg meg virkelig til å jobbe i helga :D

I dag har jeg vært på Rimi. Det var stas.. Det blir laaaange dager med to barn hjemme altså. Storebror er fortsatt syk, så vi blir litt låst her. Han var ute av huset for første gang på mange dager, ettersom vi måtte på butikken. Da vi kom hjem sa han "Det var en fin tur mamma!" Små gleder :) Nå er jeg litt ør i hue etter en uke med sykdom, så nå gleder jeg meg virkelig til å jobbe i helga :D
Syke barn er kjeeedelig

Dobbel.

Last edited:
Jeg har vært nede i byen å fiksa noen gaver, for et mareritt.
Fikk kjøpt meg en bukse og en kjole og.

Skal snart ut med en venninne, spise sushi og drikke vin. Det er storm og regnvær ute, det kan bli interessant :-)

Back
Topp