Skal dobbelt sjekker SMS'en etter på..Har de emmaljunga da??? Mener vår barnas hus ikke har? Og nettbutikken har heller ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal dobbelt sjekker SMS'en etter på..Har de emmaljunga da??? Mener vår barnas hus ikke har? Og nettbutikken har heller ikke.
Hva er munker?Sitter og ser på DR1 (dansk TV 1) om hvordan de forbereder julen i gamlebyen i Aalborg...
Og nå lager de æbleskiver
Gjett hva huleboeren brått fikk veldig lyst på
Bare synd jeg ikke har æbleskive-jern...
For de som lurer på hva æbleskiver er, så er det nesten det samme som munker, bare at jeg skal ha dem fylt med kompott
Barnas hus her har ikke emmaljunga neiHar de emmaljunga da??? Mener vår barnas hus ikke har? Og nettbutikken har heller ikke.
Jeg vil legge meg, men må vente 25min på at vaskemaskinen blir ferdigJeg er trøtt !! Men vil ikke legge meg!!!
Hva er munker?
Aldri sett førVaffel lignende oppskrift du lager i et rundt jern med masse huller i
![]()
Babyshop har emmaljunga jaHusket feil.
SMSen jeg husket var ikke fra Barnas hus, men babyshop
Det er det som er problemet.Aldri sett før
Lærer no nytt hver dag
Har du slikt jern?
Ja, det blir deilig tenker jegÅåå.. misunnelig! Skulle virkelig ønske jeg kunne løpe! Gleder meg til noen uker/måneder etter fødsel!
Ja, savner det veldig! Får begynne med trilleturer i motbakke tenker jeg.. så får jeg bygge meg opp etterhvert!Ja, det blir deilig tenker jeg.
KjedligJeg vil legge meg, men må vente 25min på at vaskemaskinen blir ferdig
Ja, du får gjøre detJa, savner det veldig! Får begynne med trilleturer i motbakke tenker jeg.. så får jeg bygge meg opp etterhvert!
10. AprilJa, du går gjøre det. Når er termin din?
![]()
Ja, det er det alle sierFin tid det. Vår og blomster
![]()