Det er denSå lenge jeg er der så er jeg fornøyd. Vinnersjansen er vel like stor om man er på 1. eller 10. regner jeg med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er denSå lenge jeg er der så er jeg fornøyd. Vinnersjansen er vel like stor om man er på 1. eller 10. regner jeg med![]()
Har fallt jeg også ser jegJeg faller og faller![]()
Ikke forbudt hos ossmen vi bruker de som regel ikkeOiHos mamme er det forbudt å trykke på mobiler og nettbrett når vi er på besøk. Vi finner på så mye annet koselig uansett
![]()
Samme herJeg også er fornøyd så lenge jeg blir på topp 10. Følte jeg måtte få inn en del innlegg på begynnelsen, for kommer ikke til å være her så mye på slutten![]()
Det er illeHar jo snart 3000 innlegg på 10 dager. Det er jo mer enn jeg tidligere har hatt på en hel måned
![]()
Du klarer deg nok fint likevelSlettes ikke galeMer bekymret for etter helgen siden vi skal på hotellweekend
![]()
Dere altsåVi ble ikke enige, så mente han det var blitt for sent så nå blir det ingen film.... Får heller se skrekkfilm alene jeg da!![]()
Sånn er min også..Min virker nesten som om han ikke bryr seg, selv om jeg vet jo at han gjør det...
Fikk du sove?Da køyer jeg. Natta![]()
Skjønner at det er frustrerendeGir litt opp når man dag inn og dag ut får negativ testprøver å fokusere på at det enda er tidlig
å at det er håp så lenge tr ikke kommer
![]()
God turGod morgonMå straks stå opp for det blir Sverige og julegavehandling i dag
![]()
Det skjønner jeg også at det er,her har vi nesten gitt opp...Skjønner at det er frustrerende
Og jeg krysser fingre og tær!
Det gjorde jeg ogsåSå heldig du er da
Ga opp forumet litt her en stund jeg![]()
Det synes jeg ogsåDet er en god egenskap og ha![]()
Oi, hurra for detBare for at appen er så treg er jeg 4 innlegg unna topp10![]()
Jeg også,fortsatt tregt her...Det gjorde jeg også![]()
Det er vel ikke lenge tilSkulle tro der jajeg må bare komme meg inn dit først
![]()
Håper du har hatt en fin natt og at snuppa er bedre i magenMå bare si Godnatt... tror lilletupp har litt vondt i magen.
Godnatt alle![]()