Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du tenker for mye <3 Jeg gjør det samme.Vil ikke legge meg, vil finne ut hvorfor jeg føler det sånn :/
Skikkelig gøy på din bekostningDere har det gøy![]()
Vi ble ikke enige, så mente han det var blitt for sent så nå blir det ingen film.... Får heller se skrekkfilm alene jeg da!Hva ble det til?
Si det til han!!Ja!! Bra du er enig![]()
![]()
Kasta bort tida på å ikke bli enigVi ble ikke enige, så mente han det var blitt for sent så nå blir det ingen film.... Får heller se skrekkfilm alene jeg da!![]()
Ble visst slikKasta bort tida på å ikke bli enig![]()
Kjempegøy!Dere har det gøy![]()
Han bare ristet på hodet og gikk nedSi det til han!!![]()
Du tenker for mye <3 Jeg gjør det samme.
Skikkelig gøy på din bekostning![]()
Min virker nesten som om han ikke bryr seg, selv om jeg vet jo at han gjør det...Tror også det :/ sambo behandler meg som jeg er gravid, å det gjør det enda vanskeligere å få negativ test![]()
Haaaater skrekkfilmerBlir du redd?![]()
Hvordan behandler deg som gravid.Tror også det :/ sambo behandler meg som jeg er gravid, å det gjør det enda vanskeligere å få negativ test![]()
Min virker nesten som om han ikke bryr seg, selv om jeg vet jo at han gjør det...
Hvordan behandler deg som gravid.
Jeg er 29 uker i morgen, og her tas det ingen hensyn i heimen gitt
Han har litt vanskelig med å vise følelesene sine. Jeg vet jo han bryr seg, men som oftest virker det som om jeg ryr meg så mye mye mer. Når jeg f.eks sier jeg tester negativt så er det bare "åja".Det er ikke noe god følelse![]()
Jeg elsker demHaaaater skrekkfilmer![]()
Min er og slikHan har litt vanskelig med å vise følelesene sine. Jeg vet jo han bryr seg, men som oftest virker det som om jeg ryr meg så mye mye mer. Når jeg f.eks sier jeg tester negativt så er det bare "åja".
Uff, særingJeg elsker dem![]()