Det må viUtrolig. Vi må jo bare få tiø å møtes en dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må viUtrolig. Vi må jo bare få tiø å møtes en dag![]()
Klarer ikke bruke dataen jegJeg bruker mest data, er ikke så glad i å taste på telefonen. Hvertfall når det er fullt kjør her. Nå er det julebordweekend vi skal på med fullt program, og husker fra i fjor at mobildekning var elendig![]()
Jeg skal finne meg en film og spise is![]()
Synes det er så greit for da får jeg åpnet mange tråder på en gang i stedet for å trykke meg fram og tilbakeKlarer ikke bruke dataen jeghender jeg sniker meg inn på bv mens jeg egentlig sitter på pc med skolearbeid, men syns bare det er tungvindt
er vel hva en er vant med. Så masse reklame på bv på pc
Julebordweekend hørtes jo deilig ut dakanskje greit med en liten pause fra bv da
![]()
Naboen stakk hodet innom i stad. Hun skule hente noe datagreier mannen hadde fiksa. Hun lukta som vanlig røyk. Fikk nesten lyst å slikke fingrene![]()
![]()
![]()
JaHahaha. Slikke askebeger?![]()
Er du sikker på det???![]()
hahahaJeg så ikke på, så nei...den var visst ikke noebedre heller![]()
Haha, er ille når man får abstinenserSynes det er så greit for da får jeg åpnet mange tråder på en gang i stedet for å trykke meg fram og tilbake
Skal bli veldig deilig, men kommer vel til å få bv-abstinenser![]()
Det er illeHaha, er ille når man får abstinensermen vet utmerket godt hvordan det er
![]()
![]()
![]()
Var nok det det var jahahahaTok seg en tur
![]()
Ja, du har vært effektivDet er illeHar jo snart 3000 innlegg på 10 dager. Det er jo mer enn jeg tidligere har hatt på en hel måned
![]()
HjelpIfølge imdb så![]()
Syns det er vanskelig å finne gode skrekkfilmer jeg...Noen som har en god skrekkfilm å anbefale?
God nattVar nok det det var ja
Nå ligger jeg i senga, så nå sier jeg natta alle![]()
Hørtes bare teit utHjelpsikkert ikke noe særlig
Sov godt og drøm søttVar nok det det var ja
Nå ligger jeg i senga, så nå sier jeg natta alle![]()
Jeg synes detJa, du har vært effektiv![]()
Da skjønner jegSkravlinga i forkant som stoppa det![]()