Skravletråd :)

Jeg bruker mest data, er ikke så glad i å taste på telefonen. Hvertfall når det er fullt kjør her. Nå er det julebordweekend vi skal på med fullt program, og husker fra i fjor at mobildekning var elendig :P
Klarer ikke bruke dataen jeg :p hender jeg sniker meg inn på bv mens jeg egentlig sitter på pc med skolearbeid, men syns bare det er tungvindt :p er vel hva en er vant med. Så masse reklame på bv på pc :p

Julebordweekend hørtes jo deilig ut da :) kanskje greit med en liten pause fra bv da :)

Klarer ikke bruke dataen jeg :p hender jeg sniker meg inn på bv mens jeg egentlig sitter på pc med skolearbeid, men syns bare det er tungvindt :p er vel hva en er vant med. Så masse reklame på bv på pc :p

Julebordweekend hørtes jo deilig ut da :) kanskje greit med en liten pause fra bv da :)
Synes det er så greit for da får jeg åpnet mange tråder på en gang i stedet for å trykke meg fram og tilbake :P
Skal bli veldig deilig, men kommer vel til å få bv-abstinenser :P

Naboen stakk hodet innom i stad. Hun skule hente noe datagreier mannen hadde fiksa. Hun lukta som vanlig røyk. Fikk nesten lyst å slikke fingrene :P :P :P

Hahaha. Slikke askebeger? :p

Synes det er så greit for da får jeg åpnet mange tråder på en gang i stedet for å trykke meg fram og tilbake :P
Skal bli veldig deilig, men kommer vel til å få bv-abstinenser :P
Haha, er ille når man får abstinenser :p men vet utmerket godt hvordan det er :oops: :rolleyes: :p

Haha, er ille når man får abstinenser :p men vet utmerket godt hvordan det er :oops: :rolleyes: :p
Det er ille :P Har jo snart 3000 innlegg på 10 dager. Det er jo mer enn jeg tidligere har hatt på en hel måned :P

Noen som har en god skrekkfilm å anbefale?

Back
Topp