Here we go!

Uff, det så ikke godt ut:eek:. Ganske utsatt sport det der ja.. Hvor lenge kan du spille med tanke på graviditeten?

Så fint at svangerskapskontrollen gikk fint:). Hørte du hjertelyden?:).

Dette skjedde da jeg spilte kamp med gutta, så det ble siste kampen for meg denne sesongen, men spiller nok noen mnd til med damelaget. Der går det ikke så hardt for seg :) spilte med en som spilte frem til hun var 6mnd, jeg håper jeg kan spille tilbakegang er 4-5. Kommer ann på formen, magen osv.
Nei, hørte ikke hjertelyden, men skal visst få det 8.januar, da skal jeg til jordmor igjen :) gleder meg!
 
Oki:). Spennende:).

Jepp! Og nå ble det visst UL i kveld også. Kl 21.20. Ringte for å bestille time senere i uken, men det gikk ikke, og samboer reiser bort neste uke, så han var så snill at han kunne ta det etter juleavslutningen han skulle på! Ble helt overrasket over servicen og hvor godhjertet han er❤️ gleder meg så mye til å se den lille gompen i magen ❤️❤️
 
Jepp! Og nå ble det visst UL i kveld også. Kl 21.20. Ringte for å bestille time senere i uken, men det gikk ikke, og samboer reiser bort neste uke, så han var så snill at han kunne ta det etter juleavslutningen han skulle på! Ble helt overrasket over servicen og hvor godhjertet han er❤️ gleder meg så mye til å se den lille gompen i magen ❤️❤️
Oj, det var service:D. Gleder meg til oppdatering senere da?:)
 
Da har vi og vært på UL.
Ble 11 fine bilder og over 20min film. Og for bare 700kr synes jeg det var billig:) vi ble så godt tatt vare på, og både han og vi elsket å se på den lille, som var såå fotogen og aktiv, vinket, sparket, hikket, og tok seg i ansiktet. Fikk se en fin pulserende navlestreng og morkake.
Gompen ble mål til 40mm, så han trodde jeg var 10+6 på vei, ikke 10+2 som er regnet ut etter mens. Vi er så stolte og glade!!

Se på denne fine a:

ImageUploadedByBV Forum1418252547.325748.jpgImageUploadedByBV Forum1418252559.093086.jpgImageUploadedByBV Forum1418252571.993873.jpgImageUploadedByBV Forum1418252583.379238.jpg
 
Last edited:
Da har vi og vært på UL.
Ble 11 fine bilder og over 20min film. Og for bare 700kr synes jeg det var billig:) vi ble så godt tatt vare på, og både han og vi elsket å se på den lille, som var såå fotogen og aktiv, vinket, sparket, hikket, og tok seg i ansiktet. Fikk se en fin pulserende navlestreng og morkake.
Gompen ble mål til 40mm, så han trodde jeg var 10+6 på vei, ikke 10+2 som er regnet ut etter mens. Vi er så stolte og glade!!

Se på denne fine a:

Vis vedlegget 93153Vis vedlegget 93154Vis vedlegget 93155Vis vedlegget 93156

Kjempe fine bilder :)
 
Så herlige bilder av lille nurket deres♡
kjekt å bli satt frem litt da :)
 
Det skjønner jeg:D. For en herlig julegave til familien❤️

Jepp! Tror det vil bli mye tårer særlig der vi skal feire - hos besteforeldrene til Samboer :p Farmoren hans kommer til å bli helt i ekstase! haha. Tror også mamma kommer til å ta av :) Blir spennende å se reaksjon. Blir de halvparten så glade som de som allerede vet blir det vellykket :D
 
Godt nyttår:). Hvordan går det med deg:). Hvordan var det å annonsere nyheten?:)
 
Godt nyttår:). Hvordan går det med deg:). Hvordan var det å annonsere nyheten?:)

Godt nyttår til deg også :)
Det var veldig moro å fortelle nyheten, og det ble tatt såååå godt imot fra absolutt alle :) samtlige har vel felt en gledeståre eller to, så det kunne ikke blitt bedre mottatt :)
Hvordan er det med deg? Har du trua på denne pp'en ?? :)
 
Godt nyttår til deg også :)
Det var veldig moro å fortelle nyheten, og det ble tatt såååå godt imot fra absolutt alle :) samtlige har vel felt en gledeståre eller to, så det kunne ikke blitt bedre mottatt :)
Hvordan er det med deg? Har du trua på denne pp'en ?? :)
Så bra da:). Jeg venter på EL:). Så vi får gjøre vårt beste:)
 
Back
Topp