Felles skravle 2015

Dårlig kveld med hormoner ute av kontroll, så sovnet sent og sovet urolig.

Er så frustrerende dette hormonstyret. Blir krøll og krangling av egentlig ingenting for jeg er så vanskelig (uten å selv forstå hvorfor)
Huff! Kjedelig!

Hjelper ikke å kjefte i grunn... De har ikke lyst å ta småjobber tydeligvis..Er jo ikke samme firma engang.
Skjønner. Vi har kjørt et firma på hele huset. Blir litt mer velvillige da

Huff. Håper de kommer idag

Hva skal dere i dag?
Nå venter jeg på ferga.. skal på en samling/kursdag idag :-) men blir en lang dag.. ble full dag på jobb igår også, så jeg er sliten.. men da er det bare 3 t igjen å jobbe denne uka, og det tar jeg hjemmefra :-)

Hjemme med sykt barn. Dvs, friskt barn med Karantene.

Og jeg har fått mens i dag, så sånnsett greit å være hjemme

Jeg visste jo at denne kom til å komme da, har spottet siden før helga, om enn i minimale mengder, og testet negativ på søndag bare for å ha gjort det, jeg trodde jo det var ikm, egentlig.

Nå skal jeg antakelig gå på femar denne syklusen, og ha ul i forkant av el for å se om den funker. Må ringe og bestille time.

Jeg visste jo at denne kom til å komme da, har spottet siden før helga, om enn i minimale mengder, og testet negativ på søndag bare for å ha gjort det, jeg trodde jo det var ikm, egentlig.

Nå skal jeg antakelig gå på femar denne syklusen, og ha ul i forkant av el for å se om den funker. Må ringe og bestille time.
Bra du får orntlig oppfølging:)

Den ul'en synes jeg ikke virker vedig viktig egentlig, annet enn for at det er grit med en time for å diskutere videre vei, jeg er jo usikker på hele greia, men mannens test var jo ikke sååååå dårlig, så jeg antar vi kan ta femar og se.

Back
Topp