Så utrolig koselig gjort av degGod ettermiddag. Jeg har vært hos fysio og gjordt rent leiligheten til farmoren min i dag, slik at hun kan komme hjem til ren leilighet da hun er ny operert
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig koselig gjort av degGod ettermiddag. Jeg har vært hos fysio og gjordt rent leiligheten til farmoren min i dag, slik at hun kan komme hjem til ren leilighet da hun er ny operert
![]()
Må være snill mot farmorSå utrolig snill du er!
TakkSå utrolig koselig gjort av deg![]()
Dagens lille dillema..
Frøkna vil ikke sove, gutten har brukt alt for lang tid til å spise kveldsmat.
Han sendes opp for å kle av seg og gå på badet.
Frøkna står opp og ber han synge for seg, han gjør det.
Hun finner en bok, han sier strengt "vil du at jeg skal lese for deg?" hun svarer ja, og han sier "da må du legge deg i sengen din først".
Han leser.
Hormonelle meg sitter med tårer i øynene over hvor snill og god han er mot søsteren sin.
Den andre siden av meg forteller meg at jeg burde gå opp og ta over slik at han kommer i seng..
Så søtt.. husker at jeg og broren min lå i samme seg og jeg leste for ham <3 gode minner!Dagens lille dillema..
Hun finner en bok, han sier strengt "vil du at jeg skal lese for deg?" hun svarer ja, og han sier "da må du legge deg i sengen din først".
Han leser.
Hormonelle meg sitter med tårer i øynene over hvor snill og god han er mot søsteren sin.
Den andre siden av meg forteller meg at jeg burde gå opp og ta over slik at han kommer i seng..
Et viktig øyeblikk for dem begge tenker jeg!
Så søtt.. husker at jeg og broren min lå i samme seg og jeg leste for ham <3 gode minner!
Åååå smeltHan er ekstremt glad i søsteren sin, og hun vrir han rundt lillefingeren
Han ba om hjelp nå siden hun begynte å bli litt vel aktiv, og vi tok over, ga han masse ros, han er bare 7 år.
Såååå søøøteDagens lille dillema..
Han leser.
Flink han er!!Han er ekstremt glad i søsteren sin, og hun vrir han rundt lillefingeren
Han ba om hjelp nå siden hun begynte å bli litt vel aktiv, og vi tok over, ga han masse ros, han er bare 7 år.
Dagens lille dillema..
Han leser.
Han er 7, hun blir 3 om noen få dagerKo gamle er dei? Sååå søtt![]()

Say agan!!!!Diplom premium apelsin og sjokolade var fantastisk!!

Diplom premium apelsin og sjokolade var fantastisk!!
Åh, det hørtes fantastisk ut.. Selvom jeg burde begynne å spise sunnere nå![]()
Og det er viktig å vende seg til å spise is, da is i små mengder hjelper mot halsbrannVel, er appelsin iOg er du heldig er det mørk sjokolade
![]()
Og det er viktig å vende seg til å spise is, da is i små mengder hjelper mot halsbrann![]()