Det haar jeg endelig.! Du da?Har dere sovet godt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det haar jeg endelig.! Du da?Har dere sovet godt?![]()
Hjelper ikke å kjefte i grunn... De har ikke lyst å ta småjobber tydeligvis..Er jo ikke samme firma engang.Blæ! Har heldigvis en mann som er god på å kjefte! Så skjer sjeldent mer enn en gang her..
Nei, veldig urolig :/ dårlig dag i dag kjenner jeg det blirDet haar jeg endelig.! Du da?
Huff! Kjedelig!Dårlig kveld med hormoner ute av kontroll, så sovnet sent og sovet urolig.
Er så frustrerende dette hormonstyret. Blir krøll og krangling av egentlig ingenting for jeg er så vanskelig (uten å selv forstå hvorfor)
Så kjedelig.Nei, veldig urolig :/ dårlig dag i dag kjenner jeg det blir
Skjønner. Vi har kjørt et firma på hele huset. Blir litt mer velvillige daHjelper ikke å kjefte i grunn... De har ikke lyst å ta småjobber tydeligvis..Er jo ikke samme firma engang.
Her er det bare å skifte noe siden vi skal ha inn ny komfyr, kommer påmellom5 og 7000. Det gidder de tydeligvis ikke når de har s mye annet å gjøre.Skjønner. Vi har kjørt et firma på hele huset. Blir litt mer velvillige da
Ehm ja.. Men mannen ringte de nå å de hadde glemt det.... Men skulle prøve å få det til, tror jeg klikker.!Huff. Håper de kommer idag
Ja begynner i grunn å bli lei :/Huff! Kjedelig!
Å neeeeeei! Er det mulig?Ehm ja.. Men mannen ringte de nå å de hadde glemt det.... Men skulle prøve å få det til, tror jeg klikker.!
Er visst det.Å neeeeeei! Er det mulig?
Nå venter jeg på ferga.. skal på en samling/kursdag idagHva skal dere i dag?
Syk er ikke så lett å gjøre noe med :/Er visst det.
Han var visst syk i går så det vvar derfor...
Godt å høre hun er braHjemme med sykt barn. Dvs, friskt barn med Karantene.
Og jeg har fått mens i dag, så sånnsett greit å være hjemme
Bra du får orntlig oppfølgingJeg visste jo at denne kom til å komme da, har spottet siden før helga, om enn i minimale mengder, og testet negativ på søndag bare for å ha gjort det, jeg trodde jo det var ikm, egentlig.
Nå skal jeg antakelig gå på femar denne syklusen, og ha ul i forkant av el for å se om den funker. Må ringe og bestille time.