Gidder ikke risikere å lage noe styr liksomJo, det er lov. Er jo ett åpent forum. Men tror ikke det blir så godt mottatt. Å svare på en tråd er jo ok, men ikke mye mer enn det syns jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gidder ikke risikere å lage noe styr liksomJo, det er lov. Er jo ett åpent forum. Men tror ikke det blir så godt mottatt. Å svare på en tråd er jo ok, men ikke mye mer enn det syns jeg.
Alle terminforum skulle hatt ein "besøkstråd" :-DGidder ikke risikere å lage noe styr liksom![]()
Jo, det har jeg aldri hørt ikke er lov. Men å svare på alle trådene er litt mistenkeligEr det ikkje lov å snike litt?![]()
Hvilke leker er det snakk om?Kva for nokre?
Hehe, kan vel fort vere det ja.. Litt sånn poengjaktJo, det har jeg aldri hørt ikke er lov. Men å svare på alle trådene er litt mistenkelig![]()
Men der sksl det gjøreAlt var braweee!
Håper bare det fortsetter sånn![]()
Det var faktisk en genial planAlle terminforum skulle hatt ein "besøkstråd" :-D
Nokre av dei på "Bilde og konkurranseforum" og på "Generelt"Hvilke leker er det snakk om?
Sååå herlig
Jeg har vært på tidlig ul og sett hjertet til lille bøllefrø i dag ♡
Ja, hadde jo vore koselig detDet var faktisk en genial planMan vil jo gjerne følge med på folk man har blitt kjent med
![]()
Ja. Det skjer bestandig når det er heftig aktivitet herKjedelig då! Er du på app?
HahaDa er du nok ferdig skravla for i dag.
Nei! Kutt ut dere dahahabv mener hun har skravlet nok ja
![]()
Vurderer noe junk her på vei hjem i kveld![]()
Ååå.... Det er så fint! Nesten verdt turen til Bergen![]()
Se disse to går for toppen i desember og ja. Kommer dinglende etter og svarer på innlegg![]()
KjiptJa. Det skjer bestandig når det er heftig aktivitet her![]()
Jada. Her er det stopp en stundViktig å ta seg god tid til kosing![]()
Jeg trenger jo stelleveskeIkke kjøpt meg enda. Håpet jo å vinne
![]()
Kan forstå akkurat denJada. Her er det stopp en stund![]()