Mmm...så spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm...så spennende
Du kan ikke ligge på topp hver mnd daSkal du skifte ut meg?!?!![]()
Ja, skikkelig møkkavaktMellomvakt, det er noe drit! Hele dagen er ødelagt...
Flink du erSnart tatt dere igjen! Men da må jeg gå å dusje![]()
Å nei, så kjiptHar ett stort problem! jeg klarer ikke hunden min... eller lukten av han i dagbrekker meg når han ligger i fanget mitt! han bruker jo ikke å lukte heller men
![]()
Jøss, alt blir sendt til deg liksomNå har jeg snakka med Canal Digital. De hadde sendt meg en regning på 1100 kr når jeg egentlig bare skaø betale 450
Også har jeg fått purring fra Vitamail på en sending jeg ikke skulle ha, og har sendt tilbake
De liker å sende regninger ja...
Jeg trenger jo stelleveskeJa, det vil jeg tro. Samtidig skulle man tro at mange er opptatt nå denne mnd da. Folk tar seg vel gjerne tiden uansetrt med de premieneJeg passer på å skravle mens lillegutt sover
![]()
Og heldigvis for detDagene går sååååååå utrulig sakte :/
Farris da?? Cola??er det samme greiatil å med huden i ansiktet er tørr nå
![]()
For en kjedelig fyrJeg skal prøve på dethan er litt vanskelig å friste da øynene han sitter klistret i mobilen fra han kommer hjem til han legger seg
![]()
Jøss, alt blir sendt til deg liksom
Bra du passer på og rydder opp!
Lykke tilVi snakkes! må kjøre til legen nå![]()
Eneste som funker?Er det jeg bruker ;p
Sitter på jobb og venter på flyHva gjør damene på i dag da?
Vi har laget engler i barnehagen i dag![]()
Ååh...så koseligDårlig bilde...men uansett..Vis vedlegget 91888
Helt vanlig vær. Ikke noe spesielt. Regna masse igår da.Hvordan er været hos dere?![]()
Her snør det ene sekundet, neste sekund regner det :/
Samme som her detHvordan er været hos dere?![]()
Her snør det ene sekundet, neste sekund regner det :/
Ny serie på tv kl 22.30. Tenkte kanskje teste ut.Er det noe spennene på tv i kveld mon tro?![]()
Håper du har fått deg en god duppSov ikke i det hele tatt i natt så tror faktisk jeg skal gå å ta meg en liten blund nåKommer sikkert innom igjen sent i kveld
![]()