Den er helt grusomDen er seig. Skikkelig oppstykka dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er helt grusomDen er seig. Skikkelig oppstykka dag![]()
Her blir det mc donalds i dag![]()
Det er det garantert noen som gjørHeheNei.. Tro om folk sitter inne på her julaften på kvelden
![]()
Lykke til på ULDeilig da
Jo, jeg skal også på UL i kveld! ♡
Grugleder meg...
Tror nok denne måneden blir heftig, jaTror det blir mer konkurranse denne mnd ja
Topp 30 var jo lett...
Ååååå..... Så fint
Ååååå..... Så fint![]()
Vi er kjempe flinkeSynes vi i skravletråden her er flinke ti å huske på reglene denne mnd.
Lite innlegg med bare ett ord.
Ååå.... Det er så fint! Nesten verdt turen til BergenDårlig bilde...men uansett..Vis vedlegget 91888
Den er helt grusomfår jo ikke gjort noe hverken før eller etter!!
Det er faktisk dårlig unnskyldning når man skal lage unge....Godt noen er optimistfor akkurat nå er jeg ikke det selv
![]()
Hadde vi kunne ha hadd sex etter EL også så hadde jeg nok vært litt mer optimist, men sambo er sååååå sliten pga jobb.
Nei, det orker jeg ikkenoen som ser fødeavdelingen?![]()
Har hatt første ordentlige trilleturen til butikken idag. Fryktelig slitsomtHva gjør damene på i dag da?
Vi har laget engler i barnehagen i dag![]()
Fort gjort å glemme det, jaHadde litt tid å slå ihjel og måtte lese litt her innelitt vittig å lese at de som har tatt helt av de foregående månedene og hadde mellom 200-400 innlegg per dag i starten av måneden i okt/nov syns det er rart at andre kan ha det denne måneden
man glemmer fort hvordan man selv har vært
![]()
Ja, det gjør vi faktiskVi skravler til den store gullmedaljen![]()
Tror det blir travlere denne mnd enn november. Rart men....Hehe, artig daJeg kan bare glemme topp 10
![]()
GøyWow! Nesten 30 sider bak! Jeg liker![]()
Fort gjort å glemme det, ja![]()
Ja, det gjør vi faktisk![]()
Skal du skifte ut meg?!?!Jojo hahautenom meg da
jeg har aldri ligget på 1.plass før da
![]()