Det ser jeg ikke påjeg også, men må se ferdig bb først![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser jeg ikke påjeg også, men må se ferdig bb først![]()
Hun er tilgangsanvsarlig tenker jeg
Det ser jeg ikke på
Du vinner jo uansett så du trenger ikke ha detDu har vel ikkje konkurranseinstinkt?![]()
En eller annen julebrus må du jo like. Er jo sikkert 50 forskjellige.Jeg liker ikke julebrus![]()
Gikk litt fort i svingeneHehe vae det jeg tenkte![]()
Haha, eg har plentyDu vinner jo uansett så du trenger ikke ha detvant du noe i november forresten?
Meget spesielle greier det derdet er så mye rart som skjer, at jeg klarer ikke å la være![]()
Får kjøpe inn en av hver sort og testeEn eller annen julebrus må du jo like. Er jo sikkert 50 forskjellige.
Hva skjer da?det er så mye rart som skjer, at jeg klarer ikke å la være![]()
Ja klart du måtte ta vinnerpause, hvis ikke kunne du blitt avslørtHaha, eg har plentyMen har ikkje hatt tid til å vere her så mykje... Men har holdt meg på topp100 då
Vann ingenting i november. Måtte ta litt vinnepause![]()
Yes , da blir man vip med engangsik å forstå ja..
Da er du veldig sunn daliker ingen juice, ikke saft, vann med smak. kun litt brus, sjokomelk og vannsitronte.
Avslørt ja! Haha. Det hadde vore gale...Ja klart du måtte ta vinnerpause, hvis ikke kunne du blitt avslørthihi
Ja det var greitAkkurat passe det ja![]()
Så kommer folk og vil ha litt av gullhårene dineAvslørt ja! Haha. Det hadde vore gale...
Jo, det er lov. Er jo ett åpent forum. Men tror ikke det blir så godt mottatt. Å svare på en tråd er jo ok, men ikke mye mer enn det syns jeg.Er det "lov" å gå inn å kommentere på alle terminforumene selv om man ikke hører til der da? Trodde ikke det jeg..
Dei får dei ALDRI!Så kommer folk og vil ha litt av gullhårene dine![]()
Ikke hvis man skal dele sin erfaring om noe f.eks. synes ikke jeg da.skjønner jo at man ikke skal være der... men gjør jeg noe ulovling når jeg er inne på fs å svarer på tråder da?