Felles skravle 2015

Forresten dere kloke damer.. hva er egentlig kynnere? Når jeg ligger rolig får jeg innimellom skikkelig hard magekul og et økt press liksom.. men det rare er at det den ene gangen er på venstre side og den andre gangen på høyre side.. varer kanskje i 10-15 sek...
Det er nok kynner ja :) Har ikke hatt noe særlig av det. Men tror jammen meg jeg hadde en da jeg våkna i dag. Måtte på do, reiste meg opp.. så ble magen STEINHARD :P

Det er nok kynner ja :) Har ikke hatt noe særlig av det. Men tror jammen meg jeg hadde en da jeg våkna i dag. Måtte på do, reiste meg opp.. så ble magen STEINHARD :P
Hehe.. det er vel ulikt hvor mye man kjenner det.. men er ikke no særlig ubehagelig da.. flott at den trener seg opp, så går fødselen greiere kan vi håpe ;-)

Ok. Ingen MTer med drifttilskudd altså? Eller fysio med kvinnehelse som spesialitet? Er jo flere fysioer som er dyktige på bekkenløsning også.. jeg spurte jordmor om anbefaling..
Fysio kom jeg til som var spes på det:kr

Hehe.. det er vel ulikt hvor mye man kjenner det.. men er ikke no særlig ubehagelig da.. flott at den trener seg opp, så går fødselen greiere kan vi håpe ;-)
Ja sant!! Jeg har nesten vært litt bekymra over at jeg ikke har hatt dem :P Redd for at kroppen ikke gjør seg klar. HEhe

Ja sant!! Jeg har nesten vært litt bekymra over at jeg ikke har hatt dem :P Redd for at kroppen ikke gjør seg klar. HEhe
Hehe.. googlet det og leste at alle har de, men man kjenner de ofte lite i 2. Trimester..

Hehe.. googlet det og leste at alle har de, men man kjenner de ofte lite i 2. Trimester..
Jeg er i uke 34 da, og har akkurat begynt å føle at magen kanskje strammer seg av og til :P

Back
Topp