Felles skravle 2015

Hehe.. her var det sjokoladen i kjøleskapet som motiverte og lagde te i samme slengen :p
Det verste er at jeg faktisk sitter og fryser litt, så te hadde ikke vært så dumt.
Kanskje når denne episoden av Supernatrule er ferdig (NetFlix)

Så bra da:D. At du får dekket:)
Jepp..! Man har jo krav på det.. og så har vi et godt tilbud i kommunen, så da valgte jeg en manuellterapeut i steden for fysio :-) og kom inn overraskende raskt.. er nok en pri gruppe!

Her har jeg hatt besøk av svigermor:). Hun trengte hjelp til oppgaven hun skriver.. Nå spiser jeg lunsj, middagsrester fra i går:D. Begynne på middagen før tur til hudlegen:)

Jepp..! Man har jo krav på det.. og så har vi et godt tilbud i kommunen, så da valgte jeg en manuellterapeut i steden for fysio :-) og kom inn overraskende raskt.. er nok en pri gruppe!
Jepp:). Min kommune får vi bare dekket fysio..

Uff da, ikke morsomt :(
Håper det ikke blir så veldig mye verre, du har enda litt igjen
Det har blitt veldig mye bedre etter behandlinga.. låsningene var ikke kommet tilbake på disse to ukene, og så lenge jeg tar hensyn i hverdagen og gjør øvelsene + bassengtrening så er det egentlig ganske bra :-)

Jepp:). Min kommune får vi bare dekket fysio..
Ok. Ingen MTer med drifttilskudd altså? Eller fysio med kvinnehelse som spesialitet? Er jo flere fysioer som er dyktige på bekkenløsning også.. jeg spurte jordmor om anbefaling..

Så flott det hjelper :)
Det vil vel uansett gå litt opp og ned, men tror nok den låsninga var årsak til mye smerte..! Nå skal jeg bare kontakte MTen ved behov.. fikk noen tips i forhold til ryggsmertene mine også.. forferdelig vondt å kjøre bil.. andre som har det sånn? I midtre del av ryggen..

Ja.. må komme meg opp av sofaen snart jeg også.. burde vasket kjøleskapet og resten av kjøkkenskapene til jul... og gått en tur med bikkja..
Det vet jeg at jeg ikke orker, så da gidder jeg ikke å få dårlig samvittighet...

Bør begynne å lage kakepynt til kaken jeg skal lage til juleavslutningen til guttungens skole

Men gravid er ikke bare, bare det heller.
Er ikke du sykemeldt?

Man blir ikke sykemeldt av å være gravid, men av følgesvennene, og de defineres som sykdom/lidelse
Joda.. sykemeldt 50%.. vet at det er av alt det andre som følger med.. men når jeg er hjemme føler jeg likevel at jeg må holde ting litt i orden.. men noen full vaskedag som før i tiden, DET klarer jeg ikke nei..

Back
Topp