Det verste er at jeg faktisk sitter og fryser litt, så te hadde ikke vært så dumt.Hehe.. her var det sjokoladen i kjøleskapet som motiverte og lagde te i samme slengen![]()
Kanskje når denne episoden av Supernatrule er ferdig (NetFlix)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det verste er at jeg faktisk sitter og fryser litt, så te hadde ikke vært så dumt.Hehe.. her var det sjokoladen i kjøleskapet som motiverte og lagde te i samme slengen![]()
Så bra daAlt er dekket ja.. bekkenløsning med gangvansker..!
Kanskje detDet verste er at jeg faktisk sitter og fryser litt, så te hadde ikke vært så dumt.
Kanskje når denne episoden av Supernatrule er ferdig (NetFlix)
Ja, viktig å pleie seg selvGod "morgen"
Etter flere dager med migrene som jeg hadde hostet på meg, har jeg tatt en syke dag
Jepp..! Man har jo krav på det.. og så har vi et godt tilbud i kommunen, så da valgte jeg en manuellterapeut i steden for fysioSå bra da. At du får dekket
![]()
Vi får se, kanskje jeg bare slår på peisen...Kanskje det![]()
Hehehe.. latskapen lenge leve! Så er det bare å rope på mannen øyeblikket han kommer inn døraVi får se, kanskje jeg bare slår på peisen...
Uff da, ikke morsomtJepp..! Man har jo krav på det.. og så har vi et godt tilbud i kommunen, så da valgte jeg en manuellterapeut i steden for fysioog kom inn overraskende raskt.. er nok en pri gruppe!
JeppJepp..! Man har jo krav på det.. og så har vi et godt tilbud i kommunen, så da valgte jeg en manuellterapeut i steden for fysioog kom inn overraskende raskt.. er nok en pri gruppe!
Nei, deter lenge til, og innen det må jeg ha laget middag, som minner meg på, jeg må ta fisken ut av frysenHehehe.. latskapen lenge leve! Så er det bare å rope på mannen øyeblikket han kommer inn døra![]()
Det har blitt veldig mye bedre etter behandlinga.. låsningene var ikke kommet tilbake på disse to ukene, og så lenge jeg tar hensyn i hverdagen og gjør øvelsene + bassengtrening så er det egentlig ganske braUff da, ikke morsomt
Håper det ikke blir så veldig mye verre, du har enda litt igjen
Ok. Ingen MTer med drifttilskudd altså? Eller fysio med kvinnehelse som spesialitet? Er jo flere fysioer som er dyktige på bekkenløsning også.. jeg spurte jordmor om anbefaling..Jepp. Min kommune får vi bare dekket fysio..
Så flott det hjelperDet har blitt veldig mye bedre etter behandlinga.. låsningene var ikke kommet tilbake på disse to ukene, og så lenge jeg tar hensyn i hverdagen og gjør øvelsene + bassengtrening så er det egentlig ganske bra![]()
Ja.. må komme meg opp av sofaen snart jeg også.. burde vasket kjøleskapet og resten av kjøkkenskapene til jul... og gått en tur med bikkja..Nei, deter lenge til, og innen det må jeg ha laget middag, som minner meg på, jeg må ta fisken ut av frysen
Det vil vel uansett gå litt opp og ned, men tror nok den låsninga var årsak til mye smerte..! Nå skal jeg bare kontakte MTen ved behov.. fikk noen tips i forhold til ryggsmertene mine også.. forferdelig vondt å kjøre bil.. andre som har det sånn? I midtre del av ryggen..Så flott det hjelper![]()
Det vet jeg at jeg ikke orker, så da gidder jeg ikke å få dårlig samvittighet...Ja.. må komme meg opp av sofaen snart jeg også.. burde vasket kjøleskapet og resten av kjøkkenskapene til jul... og gått en tur med bikkja..
Tiltak her også, men jeg er jo ikke sjuk, "bare gravid".. så noe skal jeg klareDet vet jeg at jeg ikke orker, så da gidder jeg ikke å få dårlig samvittighet...
Bør begynne å lage kakepynt til kaken jeg skal lage til juleavslutningen til guttungens skole
Men gravid er ikke bare, bare det heller.Tiltak her også, men jeg er jo ikke sjuk, "bare gravid".. så noe skal jeg klare![]()
Joda.. sykemeldt 50%.. vet at det er av alt det andre som følger med.. men når jeg er hjemme føler jeg likevel at jeg må holde ting litt i orden.. men noen full vaskedag som før i tiden, DET klarer jeg ikke nei..Men gravid er ikke bare, bare det heller.
Er ikke du sykemeldt?
Man blir ikke sykemeldt av å være gravid, men av følgesvennene, og de defineres som sykdom/lidelse