Felles skravle 2015

Joda.. sykemeldt 50%.. vet at det er av alt det andre som følger med.. men når jeg er hjemme føler jeg likevel at jeg må holde ting litt i orden.. men noen full vaskedag som før i tiden, DET klarer jeg ikke nei..
Poenget mitt er bare at du er sykemeldt for å ta det med ro slik at du klarer å jobbe de resterende 50%'ene.
Gjør du ikke det vil du ganske raskt ende opp på 100% uten å klare noe.

Selvfølgelig kan du gjøre noe, men ikke glem å lytte til kroppen din.
Når den sier stopp så er det stopp, ikke nøl med det.
Det blir jul selv om ikke alt er vasket og ikke alle hybelkaniner er avlivet.

Du skal ha energi i gjen til å kose deg også

Hallo jenter :D Hva gjør dere i dag?

Poenget mitt er bare at du er sykemeldt for å ta det med ro slik at du klarer å jobbe de resterende 50%'ene.
Gjør du ikke det vil du ganske raskt ende opp på 100% uten å klare noe.

Selvfølgelig kan du gjøre noe, men ikke glem å lytte til kroppen din.
Når den sier stopp så er det stopp, ikke nøl med det.
Det blir jul selv om ikke alt er vasket og ikke alle hybelkaniner er avlivet.

Du skal ha energi i gjen til å kose deg også
Er veldig enig med deg :-) derfor jeg starter såpass tidlig og tar litt om gangen.. målet mitt er å klare minimum 50% jobb helt frem til permisjon, det er derfor jeg klarer å ta sånn hensyn i forhold til bekkenet også.. helst ville jeg trent for fullt og gått lange turer, trent hund og gitt alt.. men det lønner seg ikke i lengden..!

Og i julen skal vi hjem til familien uansett.. bor 8 timer fra min fam og 10 timer fra samboers familie.. så her trenger det ikke være helt shina nei! Og er sjeldent det - umulig når man har hund, fulle jobber og altoppslukende fritidsaktiviteter :-P

Er veldig enig med deg :) derfor jeg starter såpass tidlig og tar litt om gangen.. målet mitt er å klare minimum 50% jobb helt frem til permisjon, det er derfor jeg klarer å ta sånn hensyn i forhold til bekkenet også.. helst ville jeg trent for fullt og gått lange turer, trent hund og gitt alt.. men det lønner seg ikke i lengden..!

Og i julen skal vi hjem til familien uansett.. bor 8 timer fra min fam og 10 timer fra samboers familie.. så her trenger det ikke være helt shina nei! Og er sjeldent det - umulig når man har hund, fulle jobber og altoppslukende fritidsaktiviteter :p
Det var godt å høre..

8 og 10 timer i samme retning, eller hver sin retning?

Det var godt å høre..

8 og 10 timer i samme retning, eller hver sin retning?
Samme retning heldigvis.. bor i Molde og familiene våre bor nær lillestrøm og nær larvik.. så det blir nok til at vi kikker innom begge familiene i julen, selv om vi hovedsakelig skal være med min familie i år :-)

Forresten dere kloke damer.. hva er egentlig kynnere? Når jeg ligger rolig får jeg innimellom skikkelig hard magekul og et økt press liksom.. men det rare er at det den ene gangen er på venstre side og den andre gangen på høyre side.. varer kanskje i 10-15 sek...

Samme retning heldigvis.. bor i Molde og familiene våre bor nær lillestrøm og nær larvik.. så det blir nok til at vi kikker innom begge familiene i julen, selv om vi hovedsakelig skal være med min familie i år :)
Er det ikke mer enn 2 timer mellom Lillestrøm og Larvik.
Trodde det var mye mer..
Bor selv nær Lillestrøm

Forresten dere kloke damer.. hva er egentlig kynnere? Når jeg ligger rolig får jeg innimellom skikkelig hard magekul og et økt press liksom.. men det rare er at det den ene gangen er på venstre side og den andre gangen på høyre side.. varer kanskje i 10-15 sek...

Høres ut som kynnere.
Vet egentlig ikke helt hva det er, men tror det på en måte er falske "rier".
Kroppen som øver seg til fødsel på en måte

Back
Topp