Ikke jrg heller. Knapt siden jeg fikk barn... Burde begynne igjen.Det er en hobby som jeg ikke har brukt på mange år!![]()
Ikke kort da, album
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jrg heller. Knapt siden jeg fikk barn... Burde begynne igjen.Det er en hobby som jeg ikke har brukt på mange år!![]()
God morgenHer ble det stille gitt... god natt damer![]()
God morgenGod morgen
Så deilig daHva er planene for dagen. Har avspasering i dag her. Må bruke den opp før desember.
Ikke jrg heller. Knapt siden jeg fikk barn... Burde begynne igjen.
Ikke kort da, album
God morgen
God morgen![]()
God morgen![]()
God morgen![]()
Hva er planene for dagen. Har avspasering i dag her. Må bruke den opp før desember.
Har koset meg masse. Mye prat og litt scrappinghar laget ett julekort og 3 til å fra lapper til julegaver.
Oj, det var tidlig timeGod morgen damer! Nettopp hjemme fra behandling hos manuellterapeut, så nå blir det en rolig formiddag på sofaen, så ser jeg hva jeg orker etter det..![]()
Ja, opprinnelig skulle jeg rett på jobb, men lærte etter sist.. så jobber imorra i steden ;-)Oj, det var tidlig time. Deilig å slappe av litt etterpå
![]()
SkjønnerJa, opprinnelig skulle jeg rett på jobb, men lærte etter sist.. så jobber imorra i steden ;-)
Alt er dekket ja.. bekkenløsning med gangvansker..!Skjønner. Får du dekket det eller må du betale selv?
Wow! Effektiv!God morgen
Har kjørt kengubarnet på skolen,vaska gangen,rydda på kjøkkenet og satt på to vaskemaskiner..