Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tror jeg at jeg erHbordan går det her?Er dere godt i rute til topp30?
Så deiligJa, det tror jeg at jeg er
Oooh nnooo... kriiiise... håper du ikke blir så alt for tettEn god time igjen på jobb.
Blir godt å komme hjem, glemte å ta med nesespray, og ny dose er på tide nå!
Tror det. Har ikke sjekket i dag men i går var jeg i ruteHbordan går det her?Er dere godt i rute til topp30?
Dere er flinkeTror det. Har ikke sjekket i dag men i går var jeg i rute![]()
sjekket nå har 1077 så skal være mulig å få 1200 iløpet av de neste dagene kan være 29 stk som får det til, hvis de skravler litt ekstra de neste dagene. så greier de uten noe problemDere er flinke![]()
Det greier du nok helt fint!sjekket nå har 1077 så skal være mulig å få 1200 iløpet av de neste dagene kan være 29 stk som får det til, hvis de skravler litt ekstra de neste dagene. så greier de uten noe problem
Nei, det går faktisk ganske bra jeg er definitivt friskere!Oooh nnooo... kriiiise... håper du ikke blir så alt for tett![]()
ja tror nok det skal gå bra selv om jeg ikke er like aktiv hver dagDet greier du nok helt fint!![]()
så braNei, det går faktisk ganske bra jeg er definitivt friskere!
Håper det.så brahåper du blir helt frisk nå
![]()
Du får holde deg unna så lenge det går. Kanskje du blir fortere bedre.Håper det.
Men vil hjem til sprayen min nå!
Det går bra!ja tror nok det skal gå bra selv om jeg ikke er like aktiv hver daghvordan går det med deg?
Denne mnd har det vært veldig rolig så vanskelig å skravle seg ihjelDet går bra!Litt sliten og dårlig om dagen så har ikke orket og skravle meg ihjel denne mnd
![]()
Takk for det! God time og spist lunsj med noen venninner etterpåKos deg på spinning.
Hbordan går det her?Er dere godt i rute til topp30?