ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ja er jo noe i detJa, skal gladelig lide meg gjennom halsbrann og alt mulig annet så lenge jeg får bli gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er jo noe i detJa, skal gladelig lide meg gjennom halsbrann og alt mulig annet så lenge jeg får bli gravid![]()
AbsoluttJa er jo noe i detalle plager er verdt det når babyen kommer ut
![]()
Det enkle er ofte det besteJa merker dette her. Skal ikke bite på samme feil igjen![]()
Håper det snart blir detAbsoluttGleder meg til det blir min tur!
JaHåper det snart blir det![]()
NattaNei jeg får vel sove littskal jo snart opp igjen. Natta
Sov godt
God morgenGod morgen alle sammen![]()
God morgen til deg også!God morgen alle sammen![]()
Åsså var de mye bedre før, da jeg var lita...Slike julesjokolader og påskesjokolader er som oftest det![]()
HahaI går var rørleggeren her frem til 00.30.... Han fikk gjort en god del, men ble ikke ferdig. Kommer tilbake på fredag. I helgen river vi kjøkkenet.
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Hehe, om han ikke hadde fått betalt er jeg enig.... Jeg blir jo nesten ruinert av detteHahaslavedriver!
Ja, det koster penger. Litt avhengig om det er lovlige greier da. Men greit å få det gjort skikkelig!Hehe, om han ikke hadde fått betalt er jeg enig.... Jeg blir jo nesten ruinert av dette![]()
God morgenog god natt
jeg prøver å sove litt til
![]()
I går var rørleggeren her frem til 00.30.... Han fikk gjort en god del, men ble ikke ferdig. Kommer tilbake på fredag. I helgen river vi kjøkkenet.