God formiddagGod formiddag damer![]()
Hva skjer hos dere i dag?
Innom i lunsjen akkurat nå
Smoothie og grovt rundstykke.
Hatt en fin dag så langt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddagGod formiddag damer![]()
Hva skjer hos dere i dag?
Sovna på sofaen igjen daGod formiddag
Innom i lunsjen akkurat nå
Smoothie og grovt rundstykke.
Hatt en fin dag så langt?
Det er jeg heldigvisFlink du er til å pusse![]()
Må være lov detSovna på sofaen igjen da![]()
Det er lov å skryte av barna sineFøler jeg skryter litt vel her![]()
La meg halv 10 på søndag, men da fikk jeg ikke soveMå være lov det
Jeg la meg før ni i går kveld![]()
Var borte på middagsbesøk og la meg tidligdu altså! Skjerp deg
![]()
Hehe, joda...Det er lov å skryte av barna sine![]()
Det er jo så typisk når man først legger segLa meg halv 10 på søndag, men da fikk jeg ikke sove![]()
Du ligger brukbart an likevel daVar borte på middagsbesøk og la meg tidligaltså, ingen tid til å titte innom
![]()
Har ikke gitt opp enda i alle fallDu klarer detdu må bare vær effetiv når du er innom
jeg var bare innom små turer den siste uken
å det gikk bra da
![]()
Det var godt å høreDu ligger brukbart an likevel da![]()
Ja... Så lå der da... Og drittrøtt igårDet er jo så typisk når man først legger seg![]()
Men er rolige tider på generelt nå syns jeg. Må være mange som føderDet var godt å høre![]()
Det er kjedelig. Da skjønner jeg du sovna på sofaenJa... Så lå der da... Og drittrøtt igårog sovna jo på sofaen etter jeg hadde levert i bhg.
Ja, er mye roligere. Mange som føder og har begynt å forberede til julMen er rolige tider på generelt nå syns jeg. Må være mange som føder![]()
Slitsomt å gå fram å tilbakeDet er kjedelig. Da skjønner jeg du sovna på sofaen![]()
Hihi, ja da hadde du vel brukt opp de fleste kreftene dineSlitsomt å gå fram å tilbakeer sikkert nesten 2 km tilsammen
![]()
Får ikke gjort noe jeg, sovner jo bare. Har ett gavekort på gravidspa dom jeg burde brukt snart. Kan ikke bruke det etter fødsel liksom.Ja, er mye roligere. Mange som føder og har begynt å forberede til jul![]()