Sutretråd

Var kvalm fra uke 6 sist svangerskapet, da gav det seg ikke for uke 19. Krysser fingrene for at det gir seg tidligere denne gangen. God bedring til deg, håper det gir seg fort hos deg også:)!

Jeg ser at den siste smileyen ble feil, var ikke meningen å være sinna :p Misunner ikke dere som går å er veldig kvalm hver dag! Jeg har også vært kvalm, men ikke så gale heldigvis. Har faktisk ikke vært særlig kvalm de par siste dagene :)
Håper kvalmen gir seg fort hos alle dere som sliter med det slik at dere kan nyte det lille knøttet i magen litt mer :)

Trøøøøøøøtt....og uggen.
Her slutter dagen kl.19-20 hver dag
:goodnight

Misunnelig på alle happy-gravide i dag :P Og savner hønefar i huset!

Buu der kom kvalmen :( Var ikke langt ifra at jeg feiget ut i morges, men jeg kom meg på jobb.. Jeg som trodde jeg skulle slippe kvalme!

Da ligger man her med IV igjen da. Jeg spiser og drikker det jeg klarer, men ikke søren om ketonene holder seg unna. Og ned to kg på 4 dager er ny rekord...

Dagens hjertesukk fra meg: konstant sulten, men ingen matlyst!!! Selv de deiligste matretter vekker bare kvalme :-(
Argh....

Prøver å gjøre meg klar til fest. Jeg har så lyst til å finne på en unnskyldning for å holde meg hjemme og krype under dyna i stedet...

Føler meg som en skikkelig dårlig mamma i kveld :( Lillemann har vært hjemme med pappaen sin idag pga omgangssyke, og var mildt sagt interessert i å leke med meg, men jeg er helt utslitt etter en laaang arbeidsuke og bare veltet over på sofaen. Vi kjørte pappaen på pizzakveld med noen kamerater istad og nå er han stuck med bare meg.. Netflix i kveld da. Snart natta! I tillegg verker bekkenet og alt er bare bæsj. Håper på en nydelig dag i morgen ;)

I kveld har omgangssyken kommet til vårt hus.... . Vi er 4 stk og kun en do..... Her gjelder det å være kreativ:-) ufattelig hardt å vaske spy ned kvalmen i halsen.... glad jeg ikke er så hardt rammet enda.. Men synes så synd på de andre....

Min tur til litt bekymring!! Har begynt å se bittelitt brunt i utfloden :(
Er det noen andre som har det samme? Syns ikke det er noe moro :/

Min tur til litt bekymring!! Har begynt å se bittelitt brunt i utfloden :(
Er det noen andre som har det samme? Syns ikke det er noe moro :/
Jeg har også det, men tror det er litt rester etter den bitte lille blødningen jeg hadde her en dag:) Så lenge det er så lite så tror jeg nok ikke det er noe fare :)

Ufattelig sliten og trøtt i dag... gruer meg til jobb nå. Føles som et ork å bare få sendt guttene av sted i skole og barnehage.

Jublet i sta for 10 uker, men må sutre litt nå... Vært i bra form i en uke nå, men i dag kom kvalmen igjen og oppkast.. Og selvfølgelig på tom mage, det er så vondt det..

Leeeeeeeei av hyperemesis. Baaaah...
Dumt av meg å sutre når du har det sikkert 20 ganger værre... Men merkelig hvor fort man blir vandt med å ikke være kvalm, og hvor stort sjokk det er når den kommer tilbake..

Dumt av meg å sutre når du har det sikkert 20 ganger værre... Men merkelig hvor fort man blir vandt med å ikke være kvalm, og hvor stort sjokk det er når den kommer tilbake..

Jeg vet. Jeg blir sjokka hver dag :P I dag er bare en kjip dag. Magen er superknytt og hodet eksploderer.

Overlever jeg denne dagen, overlever jeg alt.

Blir trist av å tenke hvor egoistisk jeg er, som skulle ønske jeg ikke var gravid nå..

Overlever jeg denne dagen, overlever jeg alt.

Blir trist av å tenke hvor egoistisk jeg er, som skulle ønske jeg ikke var gravid nå..

Stå på stakkars deg! Nå er det ikke lenge til du er over i andre trommesett, da håper jeg kvalmen forsvinner over natten!!

Back
Topp