Ei venninne fødte en gutt på over 5 kg... Min var jo reneste knøttet med sine 2,5 kg.
Vi hadde besøk av dem med den ungen noen uker etter jeg fødte. Den var 3 mnd eldre. OG... dobbelt så stor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei venninne fødte en gutt på over 5 kg... Min var jo reneste knøttet med sine 2,5 kg.
Spiller på FB eller Zynga?
Jeg og, er ikke alle jeg klarer å henge med påOh yes, mister oversikten jeg.
HVa var det du ville snakke om da?
Samme her. Men syns det er ei grei forklaring på noe du ønskerJa, ikke sant? DET kan jeg fortelle henne en dag.
Lilla har vært min favoritt siden jeg var lita da.
Jeg er livredd for at han blir 5 kgfaren var 5 kg, jeg var 3 så håper han arver meg
![]()
Hva liker du da?Ikke sant?
Har dei vore fødde for tidlig?Mine har vært 2,7 og 2,9 kg.
Håper på en over 3 kg denne gang
Håper jeg fortsatt er på 5.Snart oppdatering no igjenvar borte ein halvtime her, og det var meir enn eg gadd å lese gjennom for å seie det slik
![]()
Snart oppdatering no igjenvar borte ein halvtime her, og det var meir enn eg gadd å lese gjennom for å seie det slik
![]()
Vet jeg har passert 2000Snart oppdatering no igjenvar borte ein halvtime her, og det var meir enn eg gadd å lese gjennom for å seie det slik
![]()
Får velge oss enJeg og, er ikke alle jeg klarer å henge med på
Hva liker du da?
Skravl i veiIkke noe spesifikt, bare vil skravle liksom![]()
Ja ikke vet jeg, er bare redd for å revne jegFem er stort
Men det er hodeomkretsen som sier mest om hvor ille det er å få ut da
Alt er muligVet jeg har passert 2000super stolt
trodde jo ikke det var mulig å få 2000 på en mnd
![]()
Titt teiSniker litt!
Det er voksipose farge... baby størrelse og hest mener jeg... og spill på fbFår velge oss en![]()
Skravl i vei