Felles skravle 2015

Hva vil du vinne da? :D
Altså, nå har vi jo kjøpt tripp trapp stol som jeg egentlig hadde sett meg ut :P Så nå kan jeg ta alt! Ække kresen! :D Du da?

Gjenstår å se:)

Nei, ikke egentlig. :p Det er litt som de som er redd for å stryke på eksamen, men får A eller B hver gang. :p ;) Om du havner på 30. plass eller lavere i løpet av de neste dagene skal jeg spise skoen min (som de sier i Donald).

Nei, ikke egentlig. :p Det er litt som de som er redd for å stryke på eksamen, men får A eller B hver gang. :p ;) Om du havner på 30. plass eller lavere i løpet av de neste dagene skal jeg spise skoen min (som de sier i Donald).
*fnis* velg en sandal eller noe da ^^

Okei, da skal jeg fikse meg frokost før jeg sulter! ^^

Oj. Tok en liten lur saman med mini eg. Og jøss så mykje det har blitt skravla her. Hehe. Godt jobba:-)

Oj. Tok en liten lur saman med mini eg. Og jøss så mykje det har blitt skravla her. Hehe. Godt jobba:-)
Vi fikk panikk etter en av oppdateringene til Lykkeliten :P

Mhm, og med de griske møkkaungene her om kring er det garantert noen som tømmer den.. Antakeligvis de første som kommer :p Et år lot jeg de forsyne seg selv, aldri mer! Herregud som de grafsa i bollen enda jeg sa to ting hver!!
Neimen for ett språk på deg..

Om eg slutter å skravle kan jeg fort havne ned på 30;) Men siden jeg ikke slutter å skravle så får jeg ikke testet ut det.

Back
Topp