Molly
Med lille spira i magen <3
Når blir neste oppdatering?Skal tro om jeg jeg har klart 24 innlegg siden forrige oppdatering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når blir neste oppdatering?Skal tro om jeg jeg har klart 24 innlegg siden forrige oppdatering
Det hørtes igrunnen godt utVi skal ha pasta i form med ost på toppen idag
Kjenner jeg liker deg godt i dagDet beviser du gang på gang!![]()
Veldig fine!Og det er forståelig! Fine premier.
Hvor ligger du på listen da lykkeliten?Du trenger nok ikke å tenke på det.![]()
Og det er forståelig! Fine premier.
Jeg aner ikke faktisk.Nja kanskje... Hvor mange innlegg har 15ene plassen? Spørs hvor skravlete folk er
Hva vil du vinne da?Veldig fine!Ekstremt spennende!
Jepp.. spennendeOg mange premier. Det blir jo 16 % sjanse for premie om man er på topp 30.
Om 4 t caNår blir neste oppdatering?
Jeg har knapt spist annet de siste tre ukene!Namm.. Ååh saltpølse![]()
Ok. Da får jeg skravle litt til etter legen.Om 4 t ca![]()
Salami.. Gleder meg!Jeg har knapt spist annet de siste tre ukene!Første jeg spiste etter fødselen også; to skiver salami!
Gjenstår å seDu trenger nok ikke å tenke på det.![]()
Nei ikke kaffe! Heldigvis!! Men hun reagerer på taco, løk og sjokolade :/Reagerer snuppa på at du drikke kaffe fru johnsen?![]()
Det må du gjøreOk. Da får jeg skravle litt til etter legen.
God tur til legenOkei skravlepause nå da jenter??Haha. Vertfall for meg. Skravles
![]()
Mhm, og med de griske møkkaungene her om kring er det garantert noen som tømmer den.. Antakeligvis de første som kommerHihi hvorfor ikkeBare trist hvis noen tømmer hele skåla... Så blir vi egga ned av de andre
Hvor ligger du på listen da lykkeliten?