Åh du er så lur! Cafecoockies er jo kjempe godt! Sleng dem i microen litt så er de som nybakte!Nettshopping
Cafedate over skype, bare lage cafe hjemme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh du er så lur! Cafecoockies er jo kjempe godt! Sleng dem i microen litt så er de som nybakte!Nettshopping
Cafedate over skype, bare lage cafe hjemme![]()
Åhhh namm. Det skal jeg jammen kjøpe på butikken i dagÅh du er så lur! Cafecoockies er jo kjempe godt! Sleng dem i microen litt så er de som nybakte!
Er helt greit å ligge der, men raser fort nedover om man tar litt pause..Ja ok da, det er greit![]()
Det merkes...Er helt greit å ligge der, men raser fort nedover om man tar litt pause..
Jeg er kjempelurÅh du er så lur! Cafecoockies er jo kjempe godt! Sleng dem i microen litt så er de som nybakte!
Tja det er ikke sikkert, flere av de som er foran meg nå lå jo langt bak..
Du er ikke så dum duJeg er kjempelur![]()
Er mange som vil være med denne mnd har jeg forstått.Det merkes...
5 min nå!!Du gjør det ja![]()
Det tviler jeg også på... Er nok verst med de fra plass 23 og nedover...Det er veldig usannsynlig at det blir 24 personer til som tar igjen deg. Jeg tviler på at det blir 24 personer til som tar igjen der du er nå (over 2200 innlegg totalt).
Jeg vil uansett ikke ned på 30.plassDet er veldig usannsynlig at det blir 24 personer til som tar igjen deg. Jeg tviler på at det blir 24 personer til som tar igjen der du er nå (over 2200 innlegg totalt).
Og det er forståelig! Fine premier.Er mange som vil være med denne mnd har jeg forstått.
JAaa skravle skravle skravle5 min nå!!
Glimter til innimellomDu er ikke så dum du![]()
Vurderer rista brød med saltpølse og en kaffekopp!Det bør duHva skal du lage?
Nei er du gal.. Da hadde jeg ikke klart å få slappa av noe særligJeg vil uansett ikke ned på 30.plass![]()
Det er det , som alltidOg det er forståelig! Fine premier.
Ser dette her jaGlimter til innimellom![]()
Snakkast! Kos degNei, nå må det gjøres litt her, vi skravles senere i dag![]()