Er ganske godt altsåDet hørtes igrunnen godt utKanskje vi også skal ha noe slik. Pasta og skinke i form med grønnsaker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ganske godt altsåDet hørtes igrunnen godt utKanskje vi også skal ha noe slik. Pasta og skinke i form med grønnsaker
Altså, nå har vi jo kjøpt tripp trapp stol som jeg egentlig hadde sett meg utHva vil du vinne da?![]()
Gjenstår å se![]()
Ha ha lykke til hos legen! Skravles!Okei skravlepause nå da jenter??Haha. Vertfall for meg. Skravles
![]()
*fnis* velg en sandal eller noe da ^^Nei, ikke egentlig.Det er litt som de som er redd for å stryke på eksamen, men får A eller B hver gang.
![]()
Om du havner på 30. plass eller lavere i løpet av de neste dagene skal jeg spise skoen min (som de sier i Donald).
Vi fikk panikk etter en av oppdateringene til LykkelitenOj. Tok en liten lur saman med mini eg. Og jøss så mykje det har blitt skravla her. Hehe. Godt jobba![]()
Hehe. Det gjorde eg og. Men så sovna egVi fikk panikk etter en av oppdateringene til Lykkeliten![]()
Ha ha fikk du så panikk at du ble helt slått ut?Hehe. Det gjorde eg og. Men så sovna eg![]()
Ja må ha vore det som.gjorde detHa ha fikk du så panikk at du ble helt slått ut?![]()
Æsj, jeg skal ikke bli nr 31!!Kan hende vi trenger det på slutten. I går klaffet det så jeg fikk sjekket. Det endres nok ikke, jeg er ganske sikker på at det blir en av oss på den listen som blir nr 31.
Neimen for ett språk på deg..Mhm, og med de griske møkkaungene her om kring er det garantert noen som tømmer den.. Antakeligvis de første som kommerEt år lot jeg de forsyne seg selv, aldri mer! Herregud som de grafsa i bollen enda jeg sa to ting hver!!
Vi har innsett realiteten av hvordan vi ligger ann i konkurransenWow her går det unna i dag! Er oppratt på jobb så får ikke vært innom appen så ofte. Masse sider siden sist![]()
Nei det skal du ikkeÆsj, jeg skal ikke bli nr 31!!
Den klynga vil jeg ut av!!Jeg har klatret opp til 19. plass. Der er det et hopp til 18. plass. Det er 100 innlegg mellom meg og 18. plass og 100 innlegg mellom meg og 25. plass. Derfor jeg sier at klynga er 19. til 31. plass.
Da blir jeg irritert!!Nei det skal du ikke
Om eg slutter å skravle kan jeg fort havne ned på 30Nei, ikke egentlig.Det er litt som de som er redd for å stryke på eksamen, men får A eller B hver gang.
![]()
Om du havner på 30. plass eller lavere i løpet av de neste dagene skal jeg spise skoen min (som de sier i Donald).
Er bare å skravle videre så havner du ikke der.Da blir jeg irritert!!