Molly
Med lille spira i magen <3
Namm.. Ååh saltpølseVurderer rista brød med saltpølse og en kaffekopp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Namm.. Ååh saltpølseVurderer rista brød med saltpølse og en kaffekopp!
Ja! Spesielt fine denne gang syns jeg. Topp premieneDet er det , som alltid
ikke gal men lurNei er du gal.. Da hadde jeg ikke klart å få slappa av noe særlig![]()
Ha ha vurderte det!Hihihi! Jeg har handla inn godis allerede jeg. Kanskje bare sette det utforbi med en lapp: Ta to sjokolader og stikk![]()
Det var mitt mål også.. Men så ble det ikke slik da.ikke gal men lur
Målet er å holde seg innenfor topp 15
Hihi hvorfor ikkeHa ha vurderte det!
Var fine de jaJa! Spesielt fine denne gang syns jeg. Topp premiene![]()
Spørs om jeg hadde giddi det selvHahaha.. Uff nei kan ikke være så slem. Kan jeg?![]()
Kan jo fortsatt skje vel?Det var mitt mål også.. Men så ble det ikke slik da.
Oh ja det er så godt!Åhhh namm. Det skal jeg jammen kjøpe på butikken i dag![]()
Jeg må faktisk prioritere de kaffe datene altså! Håper ikke jeg rykker ned for det omSpørs om jeg hadde giddi det selv![]()
Dere blir nok ikke detHihi hvorfor ikkeBare trist hvis noen tømmer hele skåla... Så blir vi egga ned av de andre
Uff det er kjempe tristAlle på topp 31 fortjener å være med syns jeg
Det beviser du gang på gang!Jeg er kjempelur![]()
Nja kanskje... Hvor mange innlegg har 15ene plassen? Spørs hvor skravlete folk erKan jo fortsatt skje vel?
Ja det er sant.. Er nok kanskje noen som har et liv utenom bv, og ikke rekker å holde tempoet oppe. Lov å håpeVi får se. Om tempoet går veldig opp kan det være at det er en som gir seg. Det er jo ikke sikkert alle 13 har tid den uken her (19. - 31. plass jeg regner som klyngen i denne sammenheng.)
Vi skal ha pasta i form med ost på toppen idagTips til middag i dag? Anyone?
Jeg vil uansett ikke ned på 30.plass![]()