Felles skravle 2015

Nei, og det forstår jeg godt!! Man skal føle seg 100% komfortabel :)
Ja og så lenge man blør har man et åpent sår i livmora, så det kan gå infeksjon om man tjuvstarter. Dessuten kikka jeg neddimellom med et speil her om dagen, ikkje bra!! Å ha sex nå blir som å kaste ei pølse inn i en gang...

Ja og så lenge man blør har man et åpent sår i livmora, så det kan gå infeksjon om man tjuvstarter. Dessuten kikka jeg neddimellom med et speil her om dagen, ikkje bra!! Å ha sex nå blir som å kaste ei pølse inn i en gang...
Da er det best å vente

Haha sorry at jeg ler, men jeg så for meg å kaste en pølse i en gang :p

Har heldigvis ikke så mye, men noen dager.. Blææ :p
Mye hår altså? Mørk eller lys? :D
Mørk! Enda vi er blonde begge to :P Men vi hadde mørkt babyhår begge to også :)

Vedlegg

• 1414098576349.jpg
    1414098576349.jpg
    51,8 KB · Visninger: 5
Turte du og se? :o Vær forsiktig og ikke tjuvstart!! Det blir veldig vondt og ikke bra :p

Turte du og se? :o Vær forsiktig og ikke tjuvstart!! Det blir veldig vondt og ikke bra :p
Ja det tok to uker, så måtte jeg se.. Kan ikke skjønne at detta blir som før igjen :P

Strikker du på teppet? Eller noe babyklær? :D godt å sove lenge i morgen!
Teppe *fnis*. Fortsatt litt igjen av siste nøste.. Blir nok ferdig i morgen :)

Ble plutselig plaga med det i dag :( Men jeg og mannen var skalla som nyfødt :p
Ha ha I see! Vi hadde begge en del hår, så det er ikke så overraskende at hu her har fått det også :) Noen mister det jo etterhvert, men håper hun beholder det. Ellers blir hun pinlig lik faren sin :P

Back
Topp