Ja, så er veldig spendt på tida framøveEr det første ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, så er veldig spendt på tida framøveEr det første ?![]()
Ja, så er veldig spendt på tida framøve![]()
Kake hørtes godt ut! Her går det i chat og tvtittingHva er planene for kvelden? Vi har nettopp spist middag og skal bake kake![]()
Hva er planene for kvelden? Vi har nettopp spist middag og skal bake kake![]()
Herlig! Har du vore på ul enno?Åå Så gøysamme her
termin 16/4
Sitter å lager kort sammen med mange damer.Hva er planene for kvelden? Vi har nettopp spist middag og skal bake kake![]()
Herlig! Har du vore på ul enno?![]()
Hva er planene for kvelden? Vi har nettopp spist middag og skal bake kake![]()
BrowniesHvordan kake da ?![]()
Åååh Gratulerer <3 Ingenting er bedre enn at alt ser bra ut!Takk! Det gjekk supert! Ei perfekt lita jente er venta 29.03![]()
Tror det blir veldig godtHørtes godt ut![]()
Oooh scrapping?Sitter å lager kort sammen med mange damer.
Stokke tripp trapp stol til 999 kr og newborn seat til 699 kr eller noe sånt. Flere bilstoler det er salg på også, og en del småtterier. Vi kjøpte tripp trappHar de salg på noe spennende?
Det var kø gjennom hele butikken, så når vi har handla ferdig og stått lenge i kø, så vil jeg innom barnebutikken vedsiden av, lokal kjede, og ser at der var det samme tilbudet og null kø..! -.- Neste gang drar vi dit førs!Oi, da burde jeg kanskje ha tatt en tur selv..
Nå skal jeg snart til å spise, og så hente eldsten.
Har skravletid fra MC begynner
Når det blir snø, eller noe sånn? Vet ikke heltHørtes kaldt ut!! Når begynner dere med inntrengning?
Takk!Åååh Gratulerer <3 Ingenting er bedre enn at alt ser bra ut!
JeppOooh scrapping?Det er det lenge siden jeg har gjort..