Ser at jeg faller og bør skravle i kveld.
Noen som er med?
Noen som er med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tjohhoo!!Nå tar du igjen 30. plassen.![]()
Jeg skal prøve! Nå skal vi en tur på barnas hus førstSer at jeg faller og bør skravle i kveld.
Noen som er med?
Jeg har sendt bilde av henne og min kjøre pappa til en kunstner, som har ført bildet over på lerret og så maler hun rundt.Hva var det du laget il henne igjen? Men Tror nok hun kommer til å bli veldig fornøyduansett
![]()
Har de salg på noe spennende?Jeg skal prøve! Nå skal vi en tur på barnas hus førstder er det salg!
Ja det blir hun helt garantert kjempe glad forJeg har sendt bilde av henne og min kjøre pappa til en kunstner, som har ført bildet over på lerret og så maler hun rundt.
Oi, da burde jeg kanskje ha tatt en tur selv..Jeg skal prøve! Nå skal vi en tur på barnas hus førstder er det salg!
Jeg håper det hvertfallJa det blir hun helt garantert kjempe glad for![]()
Burde vært der selv... Men, men!!Oi, da burde jeg kanskje ha tatt en tur selv..
Nå skal jeg snart til å spise, og så hente eldsten.
Har skravletid fra MC begynner
Vet ikke. Kanskje. Men bør rydde, får jo besøk av svigerfar rett etter jobb i morgenSer at jeg faller og bør skravle i kveld.
Noen som er med?
Hørtes kaldt ut!! Når begynner dere med inntrengning?Hjemme fra fotballtrening. Det er et lett kaos for trenerne, og kaldt for oss som ser på, gleder meg til innetrening i vinter...
Takk! Det gjekk supert! Ei perfekt lita jente er venta 29.03Åh lykke til på oul!
Så koseligTakk! Det gjekk supert! Ei perfekt lita jente er venta 29.03![]()
Takk! Det gjekk supert! Ei perfekt lita jente er venta 29.03![]()
Så koseligGratulerer så mye
![]()
TakkGratulerer![]()