Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Skulle virkelig ønske jeg kunne ta en kopp om dagen altså, men det går ikke her i gården. Fra 6-7 pr dag til 0.. Hehe
da hadde jeg fått fnatt!
hahaha
jeg er avhengig :P

Det er akkurat det det er for meg også.. Alle sier de ikke hadde lyst på kaffe! Men det har jeg! Men blir fryktelig kvalm etterpå
hehehe. det er ikke noe greit! finne en erstatning av noe slag da...
klarer du te?

Jada det gjør jeg, men kaffe er best :-) har lagt min elsk på freia sin rett i koppen kakao, uten sukker seff.. Til kvelden...
Prøvd koffeinfri kaffe? Kanske det funker sånn st du får kaffefeeling og kanskje ikke blir då kvalm? Jeg vet ikke. Kaffe uten koffein og øl uten alkohol blir litt det samme her.. Småkjipt!

Prøvd koffeinfri kaffe? Kanske det funker sånn st du får kaffefeeling og kanskje ikke blir då kvalm? Jeg vet ikke. Kaffe uten koffein og øl uten alkohol blir litt det samme her.. Småkjipt!
jeg må hamstre alkoholfritt snart..
har en halloween fest og ett 80 års lag jeg skal på før jeg runder 12 uker :P

Har grusomme minner fra mitt første svskap. Jeg var 7 uker på vei og skulle på fest. Ingen visste noe og jeg var ikke hu som sa "nei jeg drikker ikke i kveld" så da var det alkoholfri vin på ekte vinflaske og den var grusom! Set blir kjekt å komme ut av preggisskape:)

Har grusomme minner fra mitt første svskap. Jeg var 7 uker på vei og skulle på fest. Ingen visste noe og jeg var ikke hu som sa "nei jeg drikker ikke i kveld" så da var det alkoholfri vin på ekte vinflaske og den var grusom! Set blir kjekt å komme ut av preggisskape:)
har funnet en vin som er veldig god faktisk. husker ikke hva den heter men skal si i fra når jeg kommer på det :D

rød eller hvit btw?

har funnet en vin som er veldig god faktisk. husker ikke hva den heter men skal si i fra når jeg kommer på det :D

rød eller hvit btw?
Der må bli hvit. Smakte en alkoholfri rød forrige helg( hvorfor er det alltid "obligatorisk" fest når jeg er i den her fasen!??!) og rødt funker IKKE!

Der må bli hvit. Smakte en alkoholfri rød forrige helg( hvorfor er det alltid "obligatorisk" fest når jeg er i den her fasen!??!) og rødt funker IKKE!
hehehe

den var hvit den jeg drakk. men jeg husker ikke navnet. men husker den når jeg ser den, skal si i fra når jeg har kjøpt :D

Synes faktisk at øl uten akohol er supert jeg;-) men nå er jeg jo veeeldig glad i øl også da, og det er kommet mange gode 0% om dagene også. Men koffein fri kan jeg jo prøve

Har et par slike dilemmaer fremover, men satser på at jeg bare forteller dem det da.

Jeg drikker koffeinfri kaffe og synes det er helt ok :)

Noe HELT annet;
Gleder meg alltid til jul, men kjære tiiiid som jeg gleder meg til jul i år :D Med voksende mage og bare kos ♥ Sitter og sniklytter til julelisten på Spotify og skriver julekortliste :rolleyes:

Hva driver dere med en søndagettermiddag? :)

Jeg drikker koffeinfri kaffe og synes det er helt ok :)

Noe HELT annet;
Gleder meg alltid til jul, men kjære tiiiid som jeg gleder meg til jul i år :D Med voksende mage og bare kos ♥ Sitter og sniklytter til julelisten på Spotify og skriver julekortliste :rolleyes:

Hva driver dere med en søndagettermiddag? :)

Gleder meg også til jul! Blir bare å ønske seg babyutstyr i år da men :P

Søndagen tilbringes på sofaen sammen med bøtta mi!

Back
Topp