Skulle virkelig ønske jeg kunne ta en kopp om dagen altså, men det går ikke her i gården. Fra 6-7 pr dag til 0.. Hehesynes kaffe veldig godt ennå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle virkelig ønske jeg kunne ta en kopp om dagen altså, men det går ikke her i gården. Fra 6-7 pr dag til 0.. Hehesynes kaffe veldig godt ennå![]()
da hadde jeg fått fnatt!Skulle virkelig ønske jeg kunne ta en kopp om dagen altså, men det går ikke her i gården. Fra 6-7 pr dag til 0.. Hehe
Det er akkurat det det er for meg også.. Alle sier de ikke hadde lyst på kaffe! Men det har jeg! Men blir fryktelig kvalm etterpåsynes kaffe veldig godt ennå![]()
hehehe. det er ikke noe greit! finne en erstatning av noe slag da...Det er akkurat det det er for meg også.. Alle sier de ikke hadde lyst på kaffe! Men det har jeg! Men blir fryktelig kvalm etterpå
Jada det gjør jeg, men kaffe er besthehehe. det er ikke noe greit! finne en erstatning av noe slag da...
klarer du te?
da hjelper det hvertfall littJada det gjør jeg, men kaffe er besthar lagt min elsk på freia sin rett i koppen kakao, uten sukker seff.. Til kvelden...
Ja absolutt. Sliter litt med matlyst, så da funker kakaoen litt som kveldsmat ogsåda hjelper det hvertfall litt![]()
har du prøvd buljong? det er litt mer næring i det..Ja absolutt. Sliter litt med matlyst, så da funker kakaoen litt som kveldsmat også![]()
Oh.. Det har jeg ikke tenkt på. Smart. Takk for tipshar du prøvd buljong? det er litt mer næring i det..
bare hyggeligOh.. Det har jeg ikke tenkt på. Smart. Takk for tips
Prøvd koffeinfri kaffe? Kanske det funker sånn st du får kaffefeeling og kanskje ikke blir då kvalm? Jeg vet ikke. Kaffe uten koffein og øl uten alkohol blir litt det samme her.. Småkjipt!Jada det gjør jeg, men kaffe er besthar lagt min elsk på freia sin rett i koppen kakao, uten sukker seff.. Til kvelden...
jeg må hamstre alkoholfritt snart..Prøvd koffeinfri kaffe? Kanske det funker sånn st du får kaffefeeling og kanskje ikke blir då kvalm? Jeg vet ikke. Kaffe uten koffein og øl uten alkohol blir litt det samme her.. Småkjipt!
har funnet en vin som er veldig god faktisk. husker ikke hva den heter men skal si i fra når jeg kommer på detHar grusomme minner fra mitt første svskap. Jeg var 7 uker på vei og skulle på fest. Ingen visste noe og jeg var ikke hu som sa "nei jeg drikker ikke i kveld" så da var det alkoholfri vin på ekte vinflaske og den var grusom! Set blir kjekt å komme ut av preggisskape![]()
Der må bli hvit. Smakte en alkoholfri rød forrige helg( hvorfor er det alltid "obligatorisk" fest når jeg er i den her fasen!??!) og rødt funker IKKE!har funnet en vin som er veldig god faktisk. husker ikke hva den heter men skal si i fra når jeg kommer på det
rød eller hvit btw?
heheheDer må bli hvit. Smakte en alkoholfri rød forrige helg( hvorfor er det alltid "obligatorisk" fest når jeg er i den her fasen!??!) og rødt funker IKKE!
Synes faktisk at øl uten akohol er supert jeg;-) men nå er jeg jo veeeldig glad i øl også da, og det er kommet mange gode 0% om dagene også. Men koffein fri kan jeg jo prøvePrøvd koffeinfri kaffe? Kanske det funker sånn st du får kaffefeeling og kanskje ikke blir då kvalm? Jeg vet ikke. Kaffe uten koffein og øl uten alkohol blir litt det samme her.. Småkjipt!
Har et par slike dilemmaer fremover, men satser på at jeg bare forteller dem det da.Har grusomme minner fra mitt første svskap. Jeg var 7 uker på vei og skulle på fest. Ingen visste noe og jeg var ikke hu som sa "nei jeg drikker ikke i kveld" så da var det alkoholfri vin på ekte vinflaske og den var grusom! Set blir kjekt å komme ut av preggisskape![]()
Jeg drikker koffeinfri kaffe og synes det er helt ok![]()
Noe HELT annet;
Gleder meg alltid til jul, men kjære tiiiid som jeg gleder meg til jul i årMed voksende mage og bare kos ♥ Sitter og sniklytter til julelisten på Spotify og skriver julekortliste
Hva driver dere med en søndagettermiddag?![]()