Skravletråd :)

Takk for at du sier det, for det mener jeg også. Har fått litt negativitet til at vi ønsker tette unger og det dem kommer med er krangling, men den utfordringen har jo alle. Ikke så lett hos noen venner av meg om dagen der den ene har begynt på skolen og har blitt flink til å argumentere mens den andre er 4 år og ikke skjønner det helt enda... Så utfordringer har man uansett...
Skjønner ikke hvorfor folk skal blande seg i det. Man må da selv få lov til å bestemme når man er klar for flere:)
Men så klart, det finnes jo en del folk som har meninger om det meste. Ikke alltid man kan ta til seg det de sier heller;)

Ja, henta ungene i siste liten. Og så var det å spise middag hos mamma og de. Og no e eg endelig heima :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Greit å komme til ferdig middag i alle fall:)
Hva sto på menyen i dag?

Og forresten mannen kom hjem fra butikken . Og jeg bare visste at det var noe som ikke kom til å stemme , og det var riktig :P hadde skrevet sellerirot på listen , men fikk selleristang :D :P haha

Skjønner ikke hvorfor folk skal blande seg i det. Man må da selv få lov til å bestemme når man er klar for flere:)
Men så klart, det finnes jo en del folk som har meninger om det meste. Ikke alltid man kan ta til seg det de sier heller;)
Jeg ville aldri hatt barn med stor aldersforskjell, så jeg føler meg veldig heldig som har klart å få til drømmen min:D

Back
Topp