***IKM UKE 42***

Spent på hvordan min blir i morgen. Men frykter den er blenda
Også spent på hvordan min blir i morgen, har en følelse av at det ikke har klaffet :/ håper vi får en positiv overraskelse i morgen :)

De som har IKM i dag er Siljean, Bambii1, Hope90 og Lykkeliten_86.

Krysser fingrene for dere :)

Ingen tante rød her foreløpig. Ingen symptomer på hverken tante rød eller graviditet. Men får vell svi av en test i mårra tidlig likevell. Men helt ærlig så tror jeg den er neg. Og at syklusen er i kluss pga. Ma :/

IKM i dag, men tror syklusen er litt på tur... Hadde bare nesten positiv el test onsdag for to uker siden, men få andre symptomer på el. Forrige lørdag derimot hadde jeg skikkelige el-smerter og el-slim, men dessverre fikk jeg ikke tatt en test... Tok en el-test på søndag og den var nesten positiv... Så nå vet jeg virkelig ikke helt når IKM egentlig er. Ikke fikk vi lagt inn aksjer før på søndag heller, så tror ikke det blir noe denne pp :/

Jeg sluttet med Lutinus i går, siden testen var negativ, så nå forventer jeg tr enten i kveld, i morgen eller i overimorgen. Jeg kan godt oppdatere når hun faktisk kommer, men det er ikke noe håp lenger her altså.

Gratulerer til de gravid :) Fortsatt ingen tr her :P tester i morgen tidlig / natt alt etter som når det er behov :P

Jeg er med! Greier ikke å vente lenger nå ;) Litt usikker på når el var, men jeg er et sted rundt 10-13 dpo i morgen (cd27). Arti med mange gravide allerede, håper vi blir enda mange flere i mårra!!
Det blir en spennende dag i morgen. Håper på minimum 3 positive tester :D

Visst pokker! Og vi har jo hengt i samme ikm gruppe ei stund og nå trine så hadde vært moro om vi slo ann samtidig :D <3
Blir nok ikke denne gangen desverre. Var nettopp på toalettet åjoda tr har bestemt seg å komme 2 dager før tiden. Da er det bare å handle nye el tester :/

Back
Topp