Takk skal du ha! Ser vi er i samme båt, dette er jo topp!Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skal du ha! Ser vi er i samme båt, dette er jo topp!Gratulerer!
Også spent på hvordan min blir i morgen, har en følelse av at det ikke har klaffet :/ håper vi får en positiv overraskelse i morgenSpent på hvordan min blir i morgen. Men frykter den er blenda
Krysser fingrene for alle sammen!Gratulerer. Dette er jo en flott start på uka. Måtte vi andre komme etter...
Takk!Gratulerer![]()
Takk skal du ha!Hurra. Gratulerer![]()
Takk takk!HURRA! Gratulerer!![]()
Ja det hadde vært noeOgså spent på hvordan min blir i morgen, har en følelse av at det ikke har klaffet :/ håper vi får en positiv overraskelse i morgen![]()
De som har IKM i dag er Siljean, Bambii1, Hope90 og Lykkeliten_86.
Krysser fingrene for dere![]()
Takk skal du ha! Ser vi er i samme båt, dette er jo topp!![]()
Skal vi ta en testedate i morra tidlig? Jeg er 10 dpo så kaaanskje jeg får en svak pos xD hahaSpent på hvordan min blir i morgen. Men frykter den er blenda
Helt greitSkal vi ta en testedate i morra tidlig? Jeg er 10 dpo så kaaanskje jeg får en svak pos xD haha
Jeg er med! Greier ikke å vente lenger nåSkal vi ta en testedate i morra tidlig? Jeg er 10 dpo så kaaanskje jeg får en svak pos xD haha
Det blir en spennende dag i morgen. Håper på minimum 3 positive testerJeg er med! Greier ikke å vente lenger nåLitt usikker på når el var, men jeg er et sted rundt 10-13 dpo i morgen (cd27). Arti med mange gravide allerede, håper vi blir enda mange flere i mårra!!
Huff så kjedeligHer har tanta kommet :-(
Visst pokker! Og vi har jo hengt i samme ikm gruppe ei stund og nå trine så hadde vært moro om vi slo ann samtidigDet blir en spennende dag i morgen. Håper på minimum 3 positive tester![]()
Blir nok ikke denne gangen desverre. Var nettopp på toalettet åjoda tr har bestemt seg å komme 2 dager før tiden. Da er det bare å handle nye el tester :/Visst pokker! Og vi har jo hengt i samme ikm gruppe ei stund og nå trine så hadde vært moro om vi slo ann samtidig<3