***IKM UKE 42***

IKM mandag 13. Oktober (tror jeg, har uregelmessig mens og lange sykluser, har tatt utgangspunkt i siste syklus som var 35 dager).

Dette er pp2, og veldig spennende! :)

Hei Romle, du hadde IKM i går. Hvordan har det gått? :)

Weee. Ja det var koseligt. Ser eg er utrolig treg her inne. Har rett og slett ikke hatt tid. Og så har eg lyst å glømme litt at eg er prøver når det går så innihampen lang tid... :-/

Hei AFA, hvordan har det gått med deg? :)

Ikm i dag og ingen tr ennå :) ikke tatt noen test etter en natt med 3 toalett besøk :P prøver i ettermiddag. Har en merkelig magefølelse men kan også.være ønske tenking :P

Spent på hvordan min blir i morgen. Men frykter den er blenda
Krysser fingrene for deg! Lurer på om jeg skal teste i mårra jeg å... Har satt opp ikm søndag, men lurer på om el kanskje kom litt tidligere enn beregna... Magefølelsen er dessverre ikke så bra denne mnd heller.

Krysser fingrene for deg! Lurer på om jeg skal teste i mårra jeg å... Har satt opp ikm søndag, men lurer på om el kanskje kom litt tidligere enn beregna... Magefølelsen er dessverre ikke så bra denne mnd heller.
Håper det går over all forventning både for deg og meg. :) har ikke så mange symptomer nå som influensaen er over. Romler fælt i magen... men det er pga at den er tom.

Back
Topp